اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کبودراهنگ خبر داد

3 گلزار شهدا در کبودراهنگ نیازمند مرمت/ برخی دهیاران برای ساماندهی گلزار شهدا بدهکارند

فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت:‌ سه گلزار شهدا در شهرستان کبودراهنگ نیاز به تعمیر و مرمت دارند.

3 گلزار شهدا در کبودراهنگ نیازمند مرمت/ برخی دهیاران برای ساماندهی گلزار شهدا بدهکارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری ظهر امروز در جلسه ساماندهی گلزار شهدا با بیان اینکه 101 گلزار شهدا در شهرستان کبودراهنگ وجود دارد، اظهار کرد:‌ این شهرستان دارای سه گلزار شهدای شهری و 98 گلزار شهدای روستایی است.

وی با اشاره به وجود 639 مزار شهید در شهرستان کبودراهنگ گفت: 134 مزار در شهر و 505 مزار در روستاهاست که تا پایان سال گذشته تمام گلزار شهدای این شهرستان ساماندهی شدند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه 60 گلزار شهدای شهرستان کبودراهنگ دارای روشنایی هستند، افزود:‌ 46 گلزار دارای آبرسانی است و سه گلزار شهدا نیز نیاز به تعمیر و مرمت دارد.

وی با بیان اینکه برخی از دهیاران برای ساماندهی گلزار شهدا به پیمانکاران پروژه بدهی دارند که این پیمانکاران برای طلب پول خود مراجعه می‌کنند، خواستار پرداخت این معوقات شد.

قنبری با بیان اینکه هشت شهید گمنام داریم که یکی از شهدا در پایگاه نوژه آرمیده است، افزود:‌ سه شهید گمنام در کبودراهنگ، دو شهید گمنام در گل تپه و دو شهید گمنام در شیرین سو آرمیده‌اند که همگی اعتبار ساماندهی دارند و امسال کار ساماندهی مزار آنها به پایان می‌رسد.

وی گفت: از آنجا که همه ساله گلزار شهدا نیاز به ساماندهی و نگهداری دارند، امیدوارم هر سال برای شهرستان‌ها در این خصوص اعتباری در نظر گرفته شود.

فرماندار شهرستان بهار نیز با بیان اینکه شهرستان بهار 609 مزار شهدا در چهار شهر و 47 روستا دارد، اظهار کرد:‌ در چهار شهر مزار شهدا ساماندهی شده‌اند.

محسن مرادی‎پناه با بیان اینکه در 47 روستای دارای مزار شهدا تنها ساماندهی 20 مزار باقی مانده که 84 میلیون تومان برای هر مزار اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: 11 شهید گمنام داریم که سه شهید در شهر بهار، سه شهید در شهر لاله‌جین، دو شهید در شهر مهاجران و دو شهید در شهر صالح آباد آرمیده‌اند.

وی با بیان اینکه در شهر بهار صد درصد مزار شهدای گمنام ساماندهی شده‌اند، افزود:‌ در شهر لاله‎جین نیز کار 60 درصد پیشرفت داشته است.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر صالح‌آباد و مهاجران در حال مطالعه است، گفت: دهیاران 55 مزار شهدا را در 11 روستا با مبلغ 200 میلیون تومان ساماندهی کرده‌اند که همچنان نیاز به اعتبار دارند.

کریم حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند نیز با بیان اینکه 853 گلزار شهدا در این شهرستان وجود دارد، اظهار کرد:‌ برای ساماندهی 66 مزار و 33 گلزار شهدا، 222 میلیون تومان پیشنهاد داده شده است.

انتهای پیام/89026/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول