اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ابلاغ 966 میلیار تومان در قالب 46 پروژه به کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ 966 میلیارد تومان در قالب 46 پروژه در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

ابلاغ 966 میلیار تومان در قالب 46 پروژه به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور با تسلیت حادثه ناگوار درگذشت جمعی از هموطنان در واژگونی اتوبوس محور یاسوج - اقلید اظهار کرد: اقدامات حوزه دانشگاه علوم پزشکی، اداره راه و هلال احمر در خدمت‌رسانی به مصدومان این حادثه قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: مسوولان و نماینده ولی‌فقیه در استان با حضور در بیمارستان روند درمانی مصدومان را بررسی کردند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ستاد بحران استان در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تشکیل شد اما عمق فاجعه بسیار وسیع بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوب شدن پروژه‌های سفر دکتر روحانی به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 46 طرح و پروژه سفر رئیس جمهور با اعتبار 966 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده که در سال 95، 589 میلیارد تومان و سال آینده 377 میلیارد تومان به استان ابلاغ و اختصاص می‌یابد.

این مسوول بیان کرد: تمامی پروژه‌های ابلاغی در سال 95 و 96 باید به اتمام برسند یا فاز اول پروژه‌ها‌ شود.

نیک‌اقبالی بیان کرد: از مجموعه 46 پروژه ابلاغی به استان 4 پروژه با اعتبار 174 میلیارد تومان در حوزه عمران شهری و روستایی، 6 پروژه با اعتبار 133 میلیارد و 200 میلیون در حوزه بخش کشاورزی ابلاغ شد.

نیک‌اقبالی بیان کرد: در حوزه آب 9 پروژه با اعتبار 219 میلیارد تومان، فصل بهداشت و درمان 7 پروژه با اعتبار 97 میلیارد، حمل و نقل 4 پروژه با اعتبار 266 میلیارد تومان، ورزش جوانان با 11 پروژه و اعتبار 4/9 میلیارد تومان و فصل فرهنگی، علمی و گردشگری  با 5 پروژه و 72 میلیارد تومان در سرجمع 966 میلیارد و 100 میلیون به استان ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: برخی پروژه‌ها از سال‌های قبل شروع شده و باید طی برنامه زمان‌بندی که در سفر رئیس جمهور به توافق رسیدیم به اتمام برسند مثلا اگر جاده پاتاوه و دهدشت قرار است تا پایان سال آینده به اتمام برسد برنامه‌ زمان‌بندی آن ارایه و در زمان مشخص به اتمام برسد.

معاون استاندار بیان کرد: برخی پروژه‌ها مانند آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ، تصفیه خانه شهر یاسوج و چند پروژه دیگر هنوز آغاز نشده‌اند که با حساسیت که روی این پروژه‌ها داریم پیمانکاران طرح مشخص خواهند شد.

این مسوول بیان کرد: دبیرخانه‌ای در دفتر فنی استانداری تشکیل و برای هر کدام از پروژه‌ها کارشناسانی انتخاب شده و مصوبات سفر رئیس جمهور پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/82024/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول