اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

با طرح جدید کتابخانه‌های عمومی

زندانیان سمنانی کتابخوان می‌شوند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: فرصت‌های مطالعاتی بیشتری در محیط زندان برای مددجویان ایجاد می‌شود.

زندانیان سمنانی کتابخوان می‌شوند

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، علیرضا شاه‌حسینی در دیدار با جمعی از کتابداران استان با نماینده ولی‌فقیه در سمنان از فعالیت 71 باب کتابخانه عمومی و مشارکتی فعال در استان سمنان خبر داد و افزود: در کتابخانه‌های عمومی این استان، حدود یک میلیون و 200 هزار جلد کتاب وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌خوانی را باید از کودکی در فرزندانمان نهادینه کنیم، افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی به‌منظور جذب بیشتر اقشار مختلف مردم خصوصاً کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

شاه‌حسینی با تأکید بر اینکه توجه به مناطق محروم از سیاست‌های این اداره کل است، افزود: در روستاهای محروم خارتوران، مغان و ده‌سلطان با کمک خیرین کتابخانه‌های نهادی راه‌اندازی شده است و در آینده نزدیک کتابخانه‌های مشارکتی زندان، کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی و اداره ورزش و جوانان در استان صاحب کتابخانه می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با تأکید بر اینکه فرصت‌های مطالعاتی بیشتر در محیط زندان برای مددجویان ایجاد می‌شود، افزود: ایجاد کتابخانه‌های مشارکتی در زندان از اولویت‌های این اداره کل است.

انتهای پیام/2249/ر/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول