اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک مطرح کرد

نصب 100 عدد نیمکت فلزی در معابر اصلی شهر اراک

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک از نصب 100 عدد نیمکت فلزی در معابر اصلی شهر اراک به منظور رفاه حال شهروندان خبر داد.

نصب 100 عدد نیمکت فلزی در معابر اصلی شهر اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، فاطمه عسگری اظهار کرد: سازمان زیباسازی با نصب 100 عدد نیمکت فلزی در معابر کوی حمید، کوی جوادیه، کوی الغدیر، میدان امام حسین (ع)، کوی صنعتی فاز یک و دو شهرک شهید بهشتی و کوی رضوی نسبت به تجهیز مبلمان شهری این مناطق و ارایه خدمات به شهروندان اقدام کرده است.

وی گفت: به منظور ارتقای کمی و کیفی مبلمان شهری و رفاه حال شهروندان در معابر اصلی شهر اراک، سازمان زیباسازی به طور مستمر عملیات نصب نیمکت و سطل زباله در معابر، پارک‌ها و فضاهای عمومی شهر اراک را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: در همین راستا سازمان زیباسازی با نصب 100 عدد نیمکت فلزی در معابر کوی حمید، کوی جوادیه، کوی الغدیر، میدان امام حسین (ع)، کوی صنعتی فاز یک و دو شهرک شهید بهشتی و کوی رضوی نسبت به تجهیز مبلمان شهری این مناطق و ارایه خدمات به شهروندان اقدام کرده است.

عسگری با تاکید بر اینکه در طراحی این نیمکت‌ها علاوه بر متناسب بودن ابعاد نیمکت با عرض معابر و سازگار بودن با شرایط اقلیمی شهر اراک سایر نکات فنی رعایت شده است، ادامه داد: در طراخی این نیمکت‌ها به زیباسازی محیط شهری نیز توجه شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه ایجاد امکانات رفاهی در شهر به منظور خدمت رسانی به شهروندان باعث جلب رضایت آنها می‌شود، بیان کرد: از شهروندان عزیز انتظار می‌رود تا ضمن استفاده صحیح از این امکانات در حفظ و نگهداری از آنها نهایت همکاری را داشته باشند تا شهری زیبا و برخوردار از امکانات رفاهی داشته باشیم.

انتهای پیام/87003/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول