اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

طرح‌های مشترک ایران و روسیه برای گردشگری دریایی

رئیس روس توریسم اعلام کرد: ما توان بالقوه زیادی را در همکاری‌های گردشگری با ایران مشاهده می‌کنیم و قصد داریم برنامه‌ها و طرح‌های مشترک از جمله توسعه گردشگری دریایی، در دریای خزر را تحقق بخشیم.

طرح‌های مشترک ایران و روسیه برای گردشگری دریایی

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در صفحه تلگرام خود درباره طرح‌های مشترک ایران و روسیه برای توسعه گردشگری دریایی نوشت: اولگ سافونوف رئیس روس توریسم طی دیداری با شرکت‌های گردشگری ایرانی اعلام کرد: ما توان بالقوه زیادی را در همکاری‌های گردشگری با ایران مشاهده می‌کنیم و قصد داریم برنامه‌ها و طرح‌های مشترک از جمله توسعه گردشگری دریایی، در دریای خزر را تحقق بخشیم.

وی افزود: آژانس فدرالی توریسم روسیه قصد دارد میزان سفر گردشگران به ایران را افزایش دهد.

رئیس روس توریسم یکی از تدابیر اصلی برای رسیدن به این هدف را توسعه برنامه‌های پروازی و افتتاح پرواز چارتر بین ایران و قازان برشمرد.

به گفته سافونوف، طبق اظهارات نمایندگان تجارت گردشگری ایرانی تقاضای سفر به روسیه افزایش پیدا خواهد کرد و سفر گردشگران از ایران به روسیه چند برابر خواهد شد.

در حال حاضر برای فصل پاییز همه ایام هفته به جز دوشنبه و جمعه پروازهایی از مسکو به مقصد تهران انجام می‌شود که این پروازها در مسیر بالعکس نیز هر روز هفته به جز شنبه برقرار است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول