اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج:

پارک‌ها و میادین سنندج با 21 هزار جعبه گل آراسته شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج گفت: با هدف ایجاد فضای بانشاط، طرح گل‌کاری پاییزه پارک‌ها و میادین سطح شهر سنندج اجرا شد.

پارک‌ها و میادین سنندج با 21 هزار جعبه گل آراسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عرفان فتحی سه‌شنبه‌شب در مصاحبه‌ای کوتاه با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان عملیات گل‌کاری پاییزه پارک‌ها و میادین سطح شهر سنندج اجرا شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج افزود: در طرح گل‌کاری پاییزه، از گل‌هایی نظیر کلم تزیینی، داوودی و بنفشه استفاده می‌شود، چون این گل‌ها در برابر سرما مقاومت بیشتری دارند و با وجود بارش برف و باران زیبایی خود را از دست نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح گل‌کاری پاییزه امسال، میادین، پارک‌ها و رفیوژها با 21 هزار جعبه گل آراسته شد.

فتحی اعلام کرد: در پارک‌ها و میادین منطقه یک سنندج 6 هزار جعبه، در پارک‌های منطقه دو 11 هزار جعبه و در پارک‌ها و میادین سطح منطقه سه سنندج، چهار هزار جعبه گل‌کاری شده است.

وی بیان کرد: بازسازی و بازپیرایی فضاهای شهری با اولویت میادین و بلوارهای اصلی شهر، وجین علف هرز، هرس درختان و آرایش درختچه‌های سطح شهر نیز درآینده نزدیک آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تلاش و توان خود را به منظور ایجاد و گسترش فضای زیبای شهری انجام خواهیم داد و امیدواریم شهروندان هم با تعامل و همکاری با شهرداری در ایجاد محیطی سبز و زیبا ما را یاری کنند.

انتهای پیام/79002/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول