اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال بانوان

تیم راه‌یاب ملل سنندج، خیبر خرم‌آباد را گلباران کرد

در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور، تیم راه‌یاب ملل سنندج در مصاف با تیم خیبر خرم آباد با 7 گل زده، این تیم را گلباران کرد.

تیم راه‌یاب ملل سنندج، خیبر خرم‌آباد را گلباران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز و در هفته هشتم آن در شهرهای مختلف برگزار شد.

تیم راه‌یاب ملل سنندج در ادامه این رقابت‌ها در یک هوای سرد زمستانی به مصاف خیبر خرم آباد رفت.

در پایان این دیدار، تیم راه‌یاب ملل سنندج در یک کار تیمی و تهاجمی 7 بار دروازه خیبر خرم‌آباد را باز کرد و با نتیجه 7 بر صفر حریف خود را شکست داد و شگفتی‌ساز هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور شد.

بیان محمودی، زهره جلالی، هلاله عبداللهی، پریسا کرمی و سمیه خرمی در دقایق مختلف 7 بار توپ را از خط دروازه تیم خیبر خرم آباد عبور دادند.

نماینده استان کردستان تاکنون 4 بُرد و 4 باخت را در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور کسب کرده است.

در این رقابت‌ها 12 تیم از باشگاه‌های کشور حضور دارند و دیدارهای خود را در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

تیم‌های راه‌یاب ملل سنندج، استقلال خوزستان، همیاری شهرداری ارومیه، خیبر خرم آباد، استقلال تهران، ارسن تهران، آینده‌سازان میهن نجف آباد اصفهان، قشقایی شیراز، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، شهرداری بم و شهرداری سیرجان در این رقابت‌ها حضور دارند.

نماینده استان کردستان در ادامه این رقابت‌ها، روز سه‌شنبه آینده در استادیوم ملک نیا سنندج میزبان شهرداری بم خواهد بود.

شرمین رحمتی سرپرست و مربی و پریسا بهشتی زاد به عنوان کمک مربی تیم راه‌یاب ملل سنندج را در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور هدایت می‌کنند.

کالای ورزشی دانش‌آموز سنندج قهرمان رقابت‌های فوتسال نونهالان کردستان شد 

هفته پایانی مسابقات فوتسال نونهالان استان کردستان امروز برگزار شد و تیم کالای ورزشی دانش‌آموز سنندج موفق شد عنوان قهرمانی را بدست آورد.

در این مسابقات 4 تیم از شهرستان‌های تابعه به رقابت پرداختند و دیدارهای خود را به صورت دوره‌ایی به مدت سه هفته برای کسب عنوان قهرمانی برگزار کردند.

کالای ورزشی دانش‌آموز سنندج، ماهان مریوان، چاپ معلم سنندج و آروین سقز تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فوتسال نونهالان استان کردستان بودند.

در هفته پایانی تیم کالای ورزشی دانش‌آموز سنندج 8 بر 1 ماهان مریوان را شکست داد و آروین سقز با نتیجه 3 بر صفر چاپ معلم را مغلوب کرد.

در پایان این رقابت‌ها، کالا ورزشی دانش‌آموز سنندج با 9 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، ماهان مریوان و آروین سقز به ترتیب با 6 و 3 امتیاز عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

گفتنی است، تیم کالا ورزشی دانش‌آموز سنندج نماینده استان کردستان در مسابقات فوتسال قهرمانی نونهالان کشور خواهد بود.

انتهای پیام/79025/ن30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول