اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع):

وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه است/ بصیرت شهدا الگوی اصلی پیروزی برابر دشمن است

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: اگر نگاهی به وصیت‌نامه شهدا بیندازیم می‌بینیم که تأکید آنها پیروی از ولایت فقیه است.

وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه است/ بصیرت شهدا الگوی اصلی پیروزی برابر دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا مازندرانی امشب در یادواره گرامیداشت یک هزار و 400 شهید شهرستان گرگان اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) هیچ چیز را برای خودش نمی‌خواست و در دنیا هرچه توان داشت برای کمک به مردم و هدایت آن‌ها استفاده می‌کرد.

وی ادامه داد:  خداوند، محمد(ص) را نشانه قیامت و مژده دهنده بهشت و ترساننده از کیفر جهنم قرار داد و به راستی اگر ما مسلمانیم و می‌خواهیم اسلام را در زندگی خود اجرا کنیم باید سیره و راه و رسم زندگی پیامبر اکرم(ص) را ادامه دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران موفق شد با تاسی از سیره پیامبر(ص) که 23 سال دین خدا را گسترش داد و تبلیغ کرد، در 38 سال گذشته نگاه اسلامی و انقلابی را در جهان گسترش دهد.

مازندرانی بیان کرد: امروز همه ما شاهد هستیم که موج بیداری اسلامی که در منطقه ایجاد شده، با الگوگیری از نظام اسلامی کشورمان، بصیرت و نگاه عالمانه و انقلابی را در بین مسلمانان ایجاد کرده است.

وی افزود: ایران اسلامی امروز همانند ستاره‌ای در آسمان می‌درخشد و تمام اتفاقات و موفقیت‌های کشورمان به عنوان صدر اخبار جهان قرار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تصریح کرد: همه ما بر این امر اذعان داریم که این عظمت و شکوهی که برای ایران اسلامی ایجاد شده، به برکت مجاهدت‌ها و ایستادگی‌های شهداء و ایثارگران است.

مازندرانی گفت: جوانان امروز باید بدانند، همانگونه که امروز برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو به دنبال ایجاد شک و تردید در دل جوانان هستند، در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز این افراد حضور داشتند اما شهداء و ایثارگران ما با نگاه بصیر و چشمی آگاه، پای به عرصه جهاد گذاشتند.

وی تأکید کرد: هیچگاه فراموش نخواهیم کرد آن خواص بی‌بصیرتی را که جنگ با صدام را نهی می‌کردند و منافقانی که در صدد این بودند در دل جوانان در آن سال‌ها شک و تردید ایجاد کنند.

مازندرانی اضافه کرد: هنر بزرگ امام خمینی(ره) از بین بردن توطئه دشمنان و هنر رزمندگان، دشمن‌شناسی و بصیرت و آگاهی بود که این هنرها باعث شد ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس سربلند شود.  

وی در پایان ابراز کرد: شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، راه را برای ما روشن کرده‌اند و اگر نگاهی به وصیت‌نامه شهداء بیندازیم می‌بینیم که تأکید آنها تبعیت از ولایت فقیه بوده است.

انتهای پیام/83004/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول