اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

نباید معلولان احساس ممنوعیت و محدودیت داشته باشند

فرماندار شهرستان گرمی گفت: نباید معلولان در امور زندگی و حرکت روزانه خود با برخی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی روبه‌رو باشند.

نباید معلولان احساس ممنوعیت و محدودیت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم امامی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلولان در گرمی اظهار کرد: نباید معلولان به خاطر نقص عضو احساس کمبود و یا نارسایی در جامعه داشته باشند بلکه با توانمندی بالا باید در همه عرصه‌ها حضوری قوی را تجربه کنند.

وی ضرورت ورود خیرین در حمایت از جامعه معلولان و یاری رساندن به آنها را یادآور شد و تصریح کرد: از زحمات بی‌شائبه خادمان این عرصه در بخش‌های دولتی و غیر دولتی به ویژه خیرین و سازمان‌های یاری‌رسان قدردانی می‌کنیم.

فرماندار شهرستان گرمی گفت: امیدواریم با همت و تلاش جمعی، استفاده بهینه از خدمات و امکانات عمومی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، فرصت‌های شغلی و در نهایت برابری فرصت‌های اجتماعی برای همه معلولان بیش از پیش فراهم شود.

امامی با بیان اینکه تعداد 2 هزار و 100 نفر معلول در شهرستان گرمی با محدودیت‌های بینایی، شنوایی، حرکتی، ذهنی و اعصاب و روان مواجه هستند، افزود: بسیاری از این معلولان با اعتقاد بر اینکه معلولیت محدودیت نیست، توانسته‌اند توانمندی‌های خود را در زمینه‌های مختلف شکوفا کرده و در عرصه‌های مختلف شهرستانی و کشوری افتخارآفرینی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تعداد 60 نفر از معلولان شهرستان از تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح‌های اشتغالزایی بهره‌مند شده‌اند.

امامی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت‌های همه‌جانبه از معلولان بتوان کارهای شایسته و زیربنایی را در پیشبرد بهتر اهداف و برنامه‌ها انجام داده و حرکت‌های ثمربخشی را در حمایت از معلولان انجام داد.

انتهای پیام/62006/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول