اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ضمن ادعای منزوی نبودن اسرائیل

نتانیاهو: بهبود روابط هدف سفر به 2 کشور آذربایجان و قزاقستان

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ادعای منزوی نبودن این رژیم در عرصه سیاسی جهانی، گفت به دو کشور آذربایجان و قزاقستان می‌رود تا روابط خود را بهبود بخشد.

نتانیاهو: بهبود روابط هدف سفر به 2 کشور آذربایجان و قزاقستان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از ترک فلسطین اشغالی به مقصد آذربایجان و قزاقستان، اعلام کرد هدف از سفر او به دو کشور مسلمان در منطقه، تقویت روابط و نشان دادن قدرت سیاست خارجی این رژیم است.

نتانیاهو امروز (سه‌شنبه) تل‌آویو را برای سفر دو روزه به آذربایجان و قزاقستان ترک کرد تا اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی باشد که طی 25 سال اخیر به کشورهای پسا-شوروی در آسیای غربی سفر می‌کند.

به نوشته پایگاه خبری «آی24» وی طی نشست خبری در فرودگاه گفت: «این دو (آذربایجان و قزاقستان) دو کشور بزرگ و مهم در جهان اسلام هستند و هدف ما تقویت روابط اقتصادی، امنیتی و سیاسی با آنهاست.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: «برخلاف خبرهای گاه‌وبی‌گاهی که می‌شنویم، اسرائیل نه تنها از انزوای سیاسی رنج نمی‌برد بلکه مشغول بازیابی و بازگشت (به صحنه سیاست جهانی) است.»

نتانیاهو در ادامه ادعاهایش گفت: «بسیاری از کشورهای جهان خواستار روابط نزدیک‌تر با اسرائیل هستند. روابط اسرائیل به طرز بی‌سابقه‌ای در حال شکوفا شدن بوده و این بخشی از سیاست جهانی شدن است.»

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول