اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

درخشش ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در عین کمبودها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه جوانان و ورزشکاران این استان با وجود برخی کمبودها در میادین ملی و بین‌المللی خوش می‌درخشند و بارها پرچم پر افتخار ایران اسلامی را در خارج از مرزها به اهتزار در آورده‌اند.

درخشش ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در عین کمبودها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار این استان در دیداری که معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در دفتر وی داشت، استان را سرشار از نیروهای انسانی مستعد، توانمند و جوان دانست و گفت: باید این جوانان پرشور و توانمند مورد توجه ویژه قرار گیرند.

سید موسی خادمی افزود: امروزه جوانان و ورزشکاران این استان با وجود برخی کمبودها در میادین ملی و بین‌المللی خوش می‌درخشند و بارها پرچم پر افتخار ایران اسلامی را در خارج از مرزها به اهتزاز در آوردند.

استاندار نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به امر ورزش و سلامتی و تندرستی جوانان را بی‌سابقه خواند و افزود: انتظار می‌رود دولت، مقوله ورزش را در این استان به صورت ویژه حمایت کند و زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان این دیار را فراهم آورد.

خادمی افزود: به دلیل وضعیت نامطلوب استان در برخی شاخص‌ها لازم است در همه حوزه‌ها از جمله منابع، امکانات و تقویت نیروهای انسانی کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های خاص و ویژه جهت تخصیص اعتبارات مناسب قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان باید به دنبال جذب اعتبارات ملی در این حوزه باشد، تأکید کرد: با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید، حوزه جوانان استان با هدف افزایش شور و نشاط و پویایی اجتماعی در میان جوانان می‌بایست مورد توجه و پیگیری جدی مدیران این حوزه قرار گیرد.

خادمی استعدادیابی جوانان و تقویت این توانمندی‌ها را از اولویت‌های مهم دولت خواند.

انتهای پیام/2571/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول