اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود خبر داد

فعالیت 1000 داوطلب هلال‌احمر در بادرود/کسب دو مقام برتر کشوری غنچه‌های هلال‌احمر بادرود

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود گفت: غنچه‌های هلال‌احمر بادرود از در نخستین المپیاد جوانه موفق به کسب رتبه عالی در سطح کشور شدند.

فعالیت 1000 داوطلب هلال‌احمر در بادرود/کسب دو مقام برتر کشوری غنچه‌های هلال‌احمر بادرود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی کفاشی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال‌احمر بادرود اظهار کرد: سازمان صلیب سرخ جهانی به‌ عنوان یک سازمان مردمی هم‌اکنون با 17 میلیون عضو در جهان و به‌ تبع آن جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی با 2 میلیون عضو نقش مؤثری را در ارائه خدمات داوطلبانه و رایگان به هم‌وطنان دارد.

وی با بیان این که هم‌اکنون یک هزار داوطلب در بادرود در حال فعالیت هستند، افزود: در سال گذشته پروژه‌های مختلف جمعیت هلال‌احمر کشور و استان را به‌ صورت عالی در شهر اجرا کردیم که از جمله این پروژه‌ها برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی بوده که بالغ‌ بر 30 دوره آموزش امدادی و 10 دوره آموزشی با موضوع کشاورزی و اقتصاد مقاومتی و 10 دوره آموزش جوانان برگزار کرده‌ایم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود با بیان این که هم‌اکنون داوطلبان در خانه داوطلب اداره هلال‌احمر، خانه داوطلب آموزش‌ و پرورش، خانه داوطلب مساجد و خانه داوطلب روستایی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: 10 کمیته مختلف آموزش، پژوهش، اجرایی، امداد و نجات، پزشکی، فنی، هنر و ورزش، مالی و املاک و موقوفات تحت حمایت 4 گروه در حال فعالیت بوده که هر کمیته به‌ خوبی از عهده وظایف خود برآمده است.

وی طرح خادمین مهرورزی و سفره‌های حسینی، طرح التیام، طرح ارمغان مهر، اهدای جهیزیه، توزیع سبد کالا، سفره افطاری، برپایی چادر سلامت و طرح فرشتگان رحمت را از جمله پروژه‌های اجرایی سال گذشته برشمرد و از مشارکت شورای اجرایی و خیرین در این راستا تشکر کرد.

کفاشی خاطرنشان کرد: غنچه‌های هلال‌احمر بادرود از استان اصفهان در نخستین المپیاد جوانه و همچنین گروه سرود غنچه‌ها موفق به کسب دو رتبه عالی در سطح کشور شدند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از 20 نفر از داوطلبان نمونه و خیرین جمعیت هلال‌احمر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/63090/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول