اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر گلستان خبر داد

ارسال حدود 1000 اثر به جشنواره رسانه‎ای ابوذر/ داوران جشنواره مشخص شدند/ اختتامیه جشنواره 19 دی است

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان، استقبال جامعه خبری از این جشنواره را بسیار قابل توجه خواند و گفت: نزدیک به یک‎هزار اثر به جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان ارسال شده است.

ارسال حدود 1000 اثر به جشنواره رسانه‎ای ابوذر/ داوران جشنواره مشخص شدند/ اختتامیه جشنواره 19 دی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد رعیت امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ارسال آثار به جشنواره رسانه‎ای ابوذر با استقبال پررنگ جامعه خبری استان گلستان مواجه شده است این جشنواره در مقایسه با جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافعان حرم که سال گذشته در استان برگزار شد با رشد بیش از دو برابری آثار به دبیرخانه همراه بوده است که نشان از اقبال خوب فعالان رسانه به برگزاری جشنواره دارد.  

وی در خصوص داوری آثار جشنواره تصریح کرد: تعدد و تنوع آثار سبب شده تا داوری آثار در دو مرحله مقدماتی و نهایی انجام شود، آقایان سیدجلال مجیدی، رضا اسماعیلی، شبیر دائمی، محمد رعیت و علی‎منصوری از داوران این جشنواره هستند در مرحله نهایی از ظرفیت داوران برجسته کشوری، اساتید روزنامه‎نگاری و دانشگاه استفاده می‎شود.

* مهلت ارسال آثار پایان یافت/ نتایج داوری 17 دی‎ماه مشخص می‎شود

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان با اشاره به اینکه آثار در بخش عکس و اینفوگرافی به صورت مجزا بررسی خواهد شد، ابراز کرد: آقایان احمد خطیری عکاس برجسته گلستانی و شهاب‎الدین واجدی دبیر عکس شبکه افق آثار این دو بخش را در دو مرحله مقدماتی و نهایی، داوری می‎کنند.

رعیت؛  مشارکت رسانه‎ها و تعدد آثار را قابل توجه خواند و گفت: مهلت ارسال آثار به اتمام رسیده است، بیشترین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره مربوط به بخش «اجلاسیه در آینه مطبوعات» و کمترین آثار در بخش «نقش مردم گلستان در پشتیبانی از دفاع مقدس» بوده است.

وی با اشاره به اینکه نتایج نهایی داوری 17 دی‎ماه مشخص می‎شود در خصوص زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر در استان بیان کرد: آئین اختتامیه روز یکشنبه 19 دی‎ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود.

* سخنران محوری جشنواره حسین شمسیان سردبیر روزنامه کیهان است

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان افزود: جشنواره در 13 بخش تعریف شد و هر بخش نیز سه برگزیده دارد و در آئین اختتامیه از برگزیدگان با حضور خانواده‎های معظم شهدا، فعالان رسانه و جمعی از مسؤولان استان تجلیل و قدردانی خواهد شد.

رعیت با بیان اینکه سخنران محوری این جشنواره حسین شمسیان روزنامه‎نگار انقلابی و سردبیر روزنامه کیهان خواهد بود، گفت: در این مراسم قرائت پیام یکی از علمای جهان اسلام انجام می‎شود.

انتهای پیام/83001/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول