اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

تدوین طرح جامع گردشگری تنگ مهریان یاسوج

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تدوین طرح جامع گردشگری تنگ مهریان یاسوج تأکید کرد.

تدوین طرح جامع گردشگری تنگ مهریان یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در نشست خدمات سفر با تسلیت درگذشت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی یار دیرین امام و رهبری بود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با تأکید بر برگزاری نشست‌های خدمات سفر در شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز هستیم نشست‌های خدمات سفر در همه شهرستان‌های استان برگزار شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته آمارهایی از میزان ورود گردشگر به استان ارائه می‌شد که بعضاً این آمار صحیح نبود به همین دلیل روابط عمومی استانداری به عنوان مرجع رسمی اعلام آمار گردشگران در ایام نوروز انتخاب شده است.

این مسؤول با اشاره به خدمات‌دهی مناسب به گردشگران نوروزی در سال گذشته افزود: دو شهرستان گرمسیری باشت و گچساران بیشترین گردشگران را در این ایام پذیرا هستند که این مهم ضرورت تامین امکانات رفاهی و زیرساخت‌های گردشگری را دو چندان می‌کند.

وی بر آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی تأکید کرد و افزود: فرمانداران با آمادگی و برنامه‌ریزی به استقبال ایام نوروز و مسافران بروند.

نیک‌اقبالی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز 95 سومین استان کشور به لحاظ تردد وسائل نقلیه بود و همین امر نشان می‌دهد استان به عنوان مقصد جدید گردشگری در کشور معرفی شده است.

وی اضافه کرد: قبل از ایام نوروز دهه فجر در پیش است که در نامه‌ای از دستگاه‌ها و ادارات استان خواستیم که هم پروژه‌های دهه فجر خود را به ما اعلام کنند و هم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر مشارکت کنند.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: آنچه بیش از همه در استان نگران‌کننده است زباله‌های ورودی شهرها و مناطق است که در شهرها شهرداری‌ها و در جاده‌های روستایی دهیاری‌ و بخشداری‌ها متولی جمع‌آوری زباله‌ها هستند.

این مسؤول با تأکید بر احداث زیرساخت‌های گردشگری در استان گفت: در سفر هیأت دولت به استان 10 میلیارد تومان برای احداث زیرساخت‌های گردشگری و رونق این بخش در نظر گرفته شد که میراث فرهنگی استان برای جذب این رقم اقدام کند.

نیک‌اقبالی به باغ‌های تفریحی تنگ مهریان یاسوج هم اشاره کرد و گفت: طرح جامع گردشگری تنگ مهریان در برگیرنده همه مسائل ازجمله حریم جاده‌ها، میزان تعریض جاده‌ها مطابق با طرح تفضیلی یاسوج است که این طرح تهیه و تدوین می‌شود.

انتهای پیام/82024/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول