اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

با حضور مردم و مسؤولان برگزار شد

مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گلپایگان

با حضور مردم و مسؤولان مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع گلپایگان برگزار شد.

مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گلپایگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمود عقیلی ظهر امروز در مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع گلپایگان با اشاره به آیات قرآن کریم در مقام و منزلت مجاهدان در راه خدا، اظهار داشت: مقام و منزلت مجاهدانی که قبل از فتح مکه در مبارزه با مشرکان همرزم پیامبر گرامی اسلام(ص) بودند بالاتر از کسانی بود که بعد از فتح مکه با پیامبر(ص) همراه شدند.

وی با بیان این که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیروزی انقلاب و مبارزه با رژیم منحوس پهلوی نقش اساسی ایفا کرد، تصریح کرد: در طول دوران جنگ تحمیلی و پس از جنگ در راه سازندگی کشور زحمات فراوانی کشید.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان با اشاره به این که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از سه یار واقعی امام خمینی(ره) بود که مردم در شعارهای خود سر می‌دادند، گفت: آن فقید و عالم بزرگ سالیان سال در سنگرهای مختلف انقلاب اسلامی در حد توان انجام وظیفه کرد و در حفظ اعتدال و آرامش جامعه و رفاه مردم به توفیقاتی نائل شد.

عقیلی با اشاره به انتشار 50 جلد کتاب توسط هاشمی رفسنجانی از جمله کتاب امیرکبیر بزرگ، بیان کرد: دشمنان با ترفند تفرقه‌افکنی در فکر جدایی آیت‌الله هاشمی از خط نظام و رهبری بودند، اما اختلاف نظرها هم نتوانست این یار دیرین امام و انقلاب را از خط نظام و رهبری جدا کند.

به گزارش فارس، در پایان مراسم ترحیم پیام مرجع عالیقدر شیعه آیت‌الله‌ لطف‌الله صافی گلپایگانی توسط عقیلی قرائت شد.

انتهای پیام/63088/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول