اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان:

می‌توان کودکان را از طریق قصه تربیت کرد

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: بسیاری از معارف و ارزش‌ها از طریق قصه به کودکان قابل انتقال هستند و می‌توان به وسیله قصه کودکان را تربیت کرد.

می‌توان کودکان را از طریق قصه تربیت کرد

علی پهلوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به برگزاری کارگاه قصه‌گویی مربیان کانون غنچه‌های هلال‌احمر استان اظهار کرد: قصه و قصه‌گویی در تاریخ کهن بشر ریشه دارد و تفسیر قصه‌ها و داستان‌ها روی دیوار غارها دیده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت قصه‌گویی در تربیت کودکان و انتقال مفاهیم و ارزش‌های انسانی به آنها از طریق قصه افزود: با قصه می‌توان به کودکان شخصیت داد و آینده آنها را ساخت.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان تصریح کرد: بسیاری از معارف و ارزش‌ها از طریق قصه به کودکان قابل انتقال هستند و می‌توان به وسیله قصه کودکان را تربیت کرد.

پهلوان گفت: یکی از اهداف ما در تأسیس کانون غنچه‌های هلال توجه بیشتر به قصه و قصه‌گویی است.

وی با بیان اینکه باید به آموزش کودکان از طریق قصه و قصه‌گویی توجه بیشتری شود، اضافه کرد: اگر کودکان از کودکی روحیه کار داوطلبانه را فرا نگیرند، در بزرگسالی به سختی می‌توان روحیه کار داوطلبانه را در آنها ایجاد کرد.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان بیان کرد: تمام ارزش‌های جامعه را می‌توان از طریق قصه در کودکان نهادینه و به پرورش قدرت بیان و عواطف و افکار آنها کمک کرد.

پهلوان افزود: توانمندسازی و تفکر برای غلبه بر مشکلات و ساختن انسانی اجتماعی که اصول، قواعد و مناسبت‌های اجتماعی و اخلاقی و دینی جامعه را می‌شناسد و مطابق با آن رفتار کند یکی دیگر از اهداف قصه‌گویی است.

انتهای پیام/72027/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول