اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

شهردار ملایر خبر داد

افتتاح فاز اول تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب ملایر/ ریالي از خارج از شهرداری برای تقاطع هزینه نشد

شهردار ملایر از افتتاح فاز اول تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب ملایر همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: تا کنون حتی یک ریال از خارج از شهرداری برای تقاطع هزینه نشده است.

افتتاح فاز اول  تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب ملایر/  ریالي از خارج از شهرداری برای تقاطع هزینه نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر علیرضا رضایی بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به اقدامات انجام‌ شده شهرداری ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: این خدمات با هدف خدمت به شهروندان و ارتقای امور شهری انجام می‌شود.

وی با اشاره به کاهش درآمدهای شهرداری از سال 90 تاکنون افزود: بیشتر درآمدهای شهرداری‌ها در کشور از درآمدهای ناپایدار است که طی سال‌های اخیر این درآمدها کاهش داشته است.

شهردار ملایر با اشاره به کاهش صدور پروانه ساخت در شهرستان ملایر گفت: صدور پروانه ساخت از سال 90 تا کنون در شهرداری ملایر کاهش چشمگیری داشته به طوری که از 562 پروانه در سال 90 به 87 پروانه در سال 94 رسیده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ممیزی املاک شهرستان ملایر تصریح کرد: این اقدام با هدف ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری اجرا شده و با توجه به سیستم جدید نرم‌افزاری تمام مشخصات و اطلاعات املاک مشخص شده و از سال آینده این سیستم راه‌اندازی می‌شود.

رضایی با بیان اینکه سالانه 30 میلیارد تومان حقوق به کارکنان شهرداری ملایر پرداخت می‌شود اظهار کرد: با وجود درآمد 48 میلیارد تومانی امسال شهرداری مبلغ باقیمانده پروژه‌های عمرانی بسیار کم بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب ملایر گفت: این پروژه به منظور تسهیل در رفت و آمد و کم شدن حوادث در یکی از حادثه‌خیزترین نقاط شهر ملایر اجرا شده است.

شهردار ملایر با بیان اینکه تا کنون حتی یک ریال از خارج از شهرداری برای تقاطع هزینه نشده است، افزود: در این زمینه قبل از سال 92 مبلغ 3 میلیارد تومان برای تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب به تصویب رسید که  فقط 150 میلیون تومان برای این طرح تخصیص داده شد که آن‌هم صرف طرح مطالعاتی شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ قرارداد با قرارگاه خاتم نیز 115 میلیارد ریال بوده است، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه بنا بر قول داده شده پیمانکار با کندی پیش رفت که بحث تهاتر زمین‌ها با قرارگاه و جابه‌جایی تأسیسات فشارقوی برق از دلایل آن بود.

رضایی از افتتاح فاز اول تقاطع غیر هم‌سطح میدان انقلاب همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: مابقی کار نیز با قوت در حال اجراست و بعد از پایان طرح نیز مبالغ هزینه شده برای اجرای این پروژه شفاف سازی خواهد شد.

وی در ادامه از بدهی 8 میلیارد تومانی شهرداری ملایر به شرکت گاز این شهرستان خبر داد و افزود: این مبلغ تقسیط شده و شهرداری ماهیانه 20 میلیون تومان به شرکت گاز پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/89013/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول