اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج رسانه و با همکاری صداوسیمای فارس

آیین نکوداشت شهدای رسانه در شیراز برپا می‌شود

با هدف پاسداشت مقام و منزلت شهدای رسانه فارس با همکاری صداوسیمای مرکز این استان آیین نکوداشت شهدای رسانه در شیراز برپا می‌شود.

آیین نکوداشت شهدای رسانه در شیراز برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز فارس، مدیرکل این سازمان در دیدار شماری از اعضای بسیج رسانه این استان با بیان‌این‌که آمادگی هرگونه همکاری برای هرچه بهتر برگزار شدن آیین نکوداشت شهدای رسانه فارس را داریم اظهار داشت: گرامیداشت شهدا، بزرگداشت و تجلیل عزیزانی که هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند، پیمودن راهی است که رهبر فرزانه انقلاب آن را به ما نشان داد و فرموده‌اند تجلیل از شهدا کم از خود شهادت نیست.

سید تقی سهرابی افزود: شهدای ما در زمانی که با محدودیت‌های بسیار مواجه بودیم و امکانات ما در مقابل امکانات دشمن ناچیز بود با عزم راسخ و ایمان قوی به ‌فرمان رهبر الهی به میدان آمدند و گره‌ها را باز کردند و از مشکلات نهراسیدند.

وی از شهید والامقام حسن‌ تهرانی‌مقدم که مبتکر و مخترع سلاح‌های موشکی بود یاد کرد و گفت: آن شهید عزیز هرگز به نبودن امکانات توجه نکرد و اگر می‌خواست به خاطر محدودیت‌ها و کمبودها دلسرد شود این کار عظیم به انجام نمی‌رسید.

سهرابی اضافه کرد: آن شهید والامقام و با ایمان به مدد الهی و با این باور که درعین‌حال تمام محدودیت‌ها می‌توان کار را به انجام رسانید کمر همت بست و کار کرد که اکنون کشور را به مقتدرترین کشور منطقه در بعد سلاح‌های دوربرد و موشکی تبدیل کرده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس با اشاره به برخورداری از امکانات و ظرفیت‌های بالقوه در زمینه کار فرهنگی افزود: ما به لطف خدا و همت همکاران دارای امکانات بسیاری هستیم، درحالی‌که در زمان جنگ و دفاع مقدس با کمبود شدید وسایل ابتدایی مانند دوربین و بی‌سیم مواجه بودیم اما به‌خاطر این‌که رزمندگان ما با ایمان به راه درست امام و توکل به خدا اقدام کردند پیروز شدیم و به‌یقین اگر در ابعاد اقتصادی و فرهنگی و دیگر زمینه‌ها نیز مانند دفاع مقدس کار کنیم موفقیت ما تضمین‌شده خواهد بود.

سهرابی با اشاره به ساخت مستندهای فاخر در زمینه شهدا، آثار و زندگی آنان بیان کرد: شهدای رسانه نیز مانند شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم، حق بزرگی به گردن ما دارند که لازم است برای آن‌ها کار کنیم و در حقیقت شهدا به ما و کار ما نیاز ندارند و این ما هستیم که به آنان نیازمندیم.

وی گفت: ما در موقعیت حساسی قرار داریم و می‌توانیم با پیمودن راه شهدا و بزرگداشت آنان و معرفی شهدا به جامعه و نسل جوان، از پیچ‌های خطرناک عبور کنیم و بر مشکلات فائق آییم.

انتهای پیام/2448/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول