اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

وزیر ارتباطات:

زیرساخت‌های ارتباطی در کشور توسعه می‌یابد/ 1.2 میلیون نفر وارد بازار کار شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت‌های ارتباطی در کشور با تلاش‌های انجام‌شده توسعه می‌یابد.

زیرساخت‌های ارتباطی در کشور توسعه می‌یابد/ 1.2 میلیون نفر وارد بازار کار شدند

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان، محمود واعظی عصر امروز در جشن انقلاب در مسجد جامع شهرستان گرمسار که با حضور شمار زیادی از مردم و مسؤولان این شهرستان برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر زمان رسیدن ملت ایران به خودباوری و عزت بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: زیرساخت‌های ارتباطی در کشور با تلاش‌های انجام‌شده توسعه می‌یابد.

واعظی تصریح کرد: دولت از زمان آغاز فعالیت خود تا امروز همواره تلاش داشته است تا مشکلات کشور را برطرف سازد و فعالیت‌های انجام‌شده در این مدت نیز نشانگر همین است؛ رسیدگی به وضع معیشت مردم و افزایش اشتغال از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید بوده که اجرایی شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ایجاد اشتغال از بسیاری از مشکلات دیگر می‌کاهد و در همین راستا، بیش از یک‌میلیون و 200 هزار نفر امسال وارد بازار کار شدند و این نشان می‌دهد بخش اشتغال نیز در استان‌ها به‌خوبی فعال شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال و رفع نیازمندی‌های عمومی از وظایف اولیه دولت تدبیر و امید بوده که در این سال‌ها با وجود همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی، بدان به‌خوبی پرداخته شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دهه مبارک فجر امسال نیز شاهد بهره‌برداری از شمار زیادی از طرح‌ها هستیم که مبین خدمات دولت در شهرها و روستاهای مختلف است.

واعظی همچنین با اشاره به سیر پیروزی انقلاب اسلامی، حضور همیشگی مردم ایران در تحولات مختلف را ضامن استقرار، استمرار و پایداری نظام اسلامی دانست.

وی تصریح کرد: امروز شاهد استقرار امنیت بالایی در ایران اسلامی هستیم و این در حالی است که تمام کشورهای منطقه و اطراف ما درگیر جنگ و درگیری و خون‌ریزی هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نعمت امنیت به‌واسطه انقلاب اسلامی در کشور وجود دارد و باید قدر آن را دانست؛ جنگ و خون‌ریزی‌هایی که در منطقه امروز مشاهده می‌شود، برای از بین بردن همین روحیه آزادی‌خواهی و انقلابی است.

واعظی بیان کرد: ایران در بین همه کشورهای اطراف خود از امنیت، اقتدار و عزتی مثال‌زدنی برخوردار بوده و این نیز جز با حضور مردم در میدان ممکن نبوده است.

وی با اشاره به ولایتمداری و عشق مردم به ولایت و از طرفی دیگر حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از پاسداران ولایتمدار و دولت خدمتگزار گفت: امروز باید دست در دست هم داد تا مشکلات کنونی برطرف شود؛ حضور ایران در مذاکرات و صحنه‌های حساس کاربردی می‌تواند گره‌های کور منطقه‌ای را باز کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقتدار ایران اسلامی می‌تواند الگویی برای کشورهایی باشد که امروز خواهان استقلال و آزادی هستند تا با تبعیت از مفاهیم بلند اسلامی در این راه قدم بردارند.

واعظی بیان کرد: انقلابی که در کشور ما صورت گرفت، مردمی، اعتقادی و فرهنگی بود و امام راحل نیز همواره اعتقاد داشتند کارها باید به دست خود مردم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تلاش‌های زیادی در سال‌های اخیر انجام گرفته است تا مردم در رفاه و آسایش باشند و اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین وضع امروز و گذشته داشته باشیم، خواهیم دید که در این سال‌ها چه توفیقات بزرگی عاید ما شده و همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه است.

انتهای پیام/2568/م 40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول