اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

دشمن به‌دنبال تضعيف ارزش‌های انقلابی و اسلامی است/ ولایت‌مداری رمز رهایی از توطئه‌ها

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن به‌دنبال تضعيف ارزش‌های انقلابی و اسلامی ملت ایران اسلامی است و بايد با ولايت‌مداري و ولايت‌پذيري مانع اين حركت دشمن شد.

دشمن به‌دنبال تضعيف ارزش‌های انقلابی و اسلامی است/ ولایت‌مداری  رمز رهایی از توطئه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، مهدی چمران پنجشنبه‌شب در یادواره شهدای ورزشکار و شهدای مسجد جامع این شهرستان، اظهار کرد: دشمن با تمام برنامه‌ریزی، علیه انقلاب اسلامی وارد میدان شده و دین، ارزش‌ها و ایمان مردم را نشانه رفته است.

وی افزود: دشمنان با ظاهر دین ما کاری ندارند اما اگر این مردم به مسجد جامع و نماز جمعه بروند، راهپیمایی کنند و متحد باشند، دشمن هم دشمنی‌هایش را علیه ملت ما افزایش می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز کشور ما به پشتوانه انقلاب اسلامی در اوج قدرت و اقتدار جهانی است، تصریح کرد: این عظمت و اقتدار ما به دلیل تلاش‌های امام راحل در قبل و بعد از انقلاب، خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری است که باید قدردان این ارزش‌ها باشیم.

این مسؤول ادامه داد: امروز ایران اسلامی در اوج امنیت قرار دارد و این در حالی است که در یمن، لبنان، سوریه و در چندین کشور خاورمیانه فعالیت‌های مختلف علیه مسلمانان جهان انجام می‌شود و کشتار فراوانی در حال انجام است و بلوک نفرین شده عرب با استبداد تمام حکومت می‌کنند.

چمران گفت: استکبار جهانی با زور و قلدری در کشورهای مختلف حکومت می‌کند و سایه شوم‌شان بر سر کشورهای ضعیف است که باید با اتحاد و وحدت از این زورگویی‌ها جلوگیری کرد.

وی اظهار کرد: کشور ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی و تحت فشار جنگ با انسجام و وحدت و اطاعت‌پذیری از امام و مقتدای خود پیروز میدان شده است و اکنون هم باید تحت مدیریت و رهبری رهبر فرزانه انقلاب بر همه مشکلات فائق بیاییم و همچنان که در طول این انقلاب و جنگ موفق شدیم.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ما دوران بسیار سختی را پشت‌سر گذاشته است و باید جوانان و نوجوانان با این گذشته آشنا شوند و بدانند چه استقامت‌هایی انجام شده و اگر این گذشته انقلاب ما در هر کشور دیگری بود، اساس کشور برچیده بود.

این مسؤول با اظهار نگرانی از مشکلات ایجاد شده در کشورهای مختلف منطقه، خاطرنشان کرد: امیدواریم برادران و خواهران ما در سوریه و عراق از شر افرادی که به نام اسلام جنایت‌های مختلف انجام می‌دهند رها شده و طعم آزادی را بچشند و با وحدت کلمه و اتحاد از ظلم و جور نجات یابند.

چمران افزود: امروز در برخی از کشورها به نام اسلام بدترین جنایات انجام می‌شود و مردم و شیعیان مظلوم بحرین، لبنان، سوریه و.. در ظلم و ستم دشمنان اسیر شده‌اند و هجمه‌ها و دشمنی‌های مختلف علیه این کشورها وجود دارد و البته جمهوری اسلامی ایران همواره حامی و پشتیبان این ملت‌های مظلوم بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان قابل مقایسه نبوده و نیست، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، مردم از ظلمات به سوی نور هدایت شدند و با وحدت همه‌جانبه به این جایگاه رفیع در سایه دین اسلام که  دین جهانی و برتر است، رسیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هجمه‌های فرهنگی شدیدی که علیه ارزش‌های دینی و انقلابی ما در حال انجام است، گفت: دشمن اکنون به نماز خواندن ما به‌صورت فردی کاری ندارد اما به وحدت، اتحاد و با هم بودن ما مسلمانان حساس است و تلاش دارد تا از طریق فرهنگی و کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی، اعتقادات ما را تضعیف کند که باید تلاش شود تا با افزایش ولایت‌مداری از این توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان رهایی یابیم.

انتهای پیام/86002/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول