اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

امسال صورت گرفت

حذف کامل جوش شیرین از فرایند تولید نان در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری از حذف کامل جوش شیرین از فرایند تولید نان در این استان خبر داد.

حذف کامل جوش شیرین از فرایند تولید نان در چهارمحال و بختیاری

کیقباد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به عملکرد شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اظهار کرد: در سال جاری به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان حذف کامل جوش شیرین از فرایند تولید نان در چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

وی با اشاره به وجود کمبود آهن در بین اقشار مختلف جامعه و راه‌های مقابله با آن بیان داشت: در راستای مقابله با فقر آهن، پودر پرمیکس به آرد تولیدی کارخانجات افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:  تسهیلات بهسازی و نوسازی به نانوایان استان به مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون ریال اختصاص داده می‌شود.

قنبری با اشاره به ارتقاء کیفی نان اضافه کرد: در راستای افزایش گلوتن گندم در استان و افزایش کیفیت نان مصرفی این شرکت اقدام به خرید و ذخیره‌سازی گندم از سایر استان‌ها و همچنین بنادر کرده است.

وی گفت: افتتاح سه واحد سیلوی فلزی عمودی توسط بخش خصوصی جهت افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در شهرستان‌های کوهرنگ و شهرکرد اجرا شد.

این مسؤول تصریح کرد: سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در صنعت آرد استان به مبلغ بیش از 170 میلیارد ریال در سال جاری صورت گرفت.

انتهای پیام/68018/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول