اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی سمنان تأکید کرد

لزوم پرهیز از سیاه‌نمایی در مجالس مذهبی/ زیبایی‌شناسی در جامعه ترویج شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان بر لزوم پرهیز از سیاه‌نمایی در مجالس مذهبی تأکید کرد و گفت: زیبایی‌شناسی در جامعه امروز باید ترویج شود.

لزوم پرهیز از سیاه‌نمایی در مجالس مذهبی/ زیبایی‌شناسی در جامعه ترویج شود

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان سمنان همزمان با ایام فاطمیه افزود: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته، توجه به آسیب‌های مختلف در هیأت‌های مذهبی مطرح بود، در سال جدید یکی از مهم‌ترین توصیه‌ها به شبکه‌های تبلیغاتی، ترویج زیبایی‌شناسی است.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که در بحث طلاق آسیب‌شناسی مورد توجه قرار می‌گیرد، ارائه آمارهای کذایی در افزایش این پدیده نقش زیادی دارد.

روحانی‌نژاد با تأکید بر اینکه توجه به زیبایی‌شناسی نتیجه مطلوب‌تری در کاهش آسیب‌ها دارد، گفت: در بحث منکرات هم نباید بزرگ‌نمایی شود و به‌جای جلوگیری از منکرات، باید خوبی‌ها را بیان کرد تا شاهد آثار مطلوبی در جامعه باشیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی پیشنهادهایی را مطرح کرد و گفت: فعال کردن سمن‌ها، توجه ویژه به نشاط اجتماعی، استفاده از ظرفیت روحانیان و علما، توجه به مدرسه، محله، مسجد و منزل در امر پیشگیری، استمرار توجه به استانداردها برنامه‌های پیشگیری، توجه به مناطق حومه‌ای و افراد حاشیه‌نشین، تجهیز خانه‌های ورزشی در محله‌ها، استفاده از پلیس‌ پیشگیری و ... در شناسایی و کاهش آسیب‌ها نتیجه مطلوبی دارد.

انتهای پیام/74028/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول