اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

رئیس مدیریت بحران خلخال:

تمامی اعضای مدیریت بحران شهرستان خلخال در آماده‌باش هستند

رئیس مدیریت بحران شهرستان خلخال از آماده‌باش تمامی اعضای مدیریت بحران شهرستان خلخال خبر داد.

تمامی اعضای مدیریت بحران شهرستان خلخال در آماده‌باش هستند

فریدون بابایی دقایقی پیش در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اردبیل در خلخال اظهار کرد: به لحاظ آغاز بارش شدید کولاک در شهرستان خلخال تمامی اعضای مدیریت بحران به حالت آماده‌باش درآمده است.

وی تصریح کرد: به لحاظ درگیر شدن بیش از 19 استان کشور به مقوله بارش برف، هم اکنون بارش برف سنگین و کولاک در محورهای روستایی و کوهستانی شهرستان خلخال ادامه دارد و هیچ مسیر اصلی و فرعی محور مسدود نیست.

رئیس مدیریت بحران شهرستان خلخال گفت: راهداران در مسیرهای مواصلاتی شهرستان خلخال به همراه نیروهای امدادی حضور داشته و مشغول خدمات‌رسانی هستند.

بابایی افزود: در حال حاضر افت فشار گاز و قطعی برق نداریم و از شهروندان در شهرستان خلخال خواستاریم که در مصرف گاز و برق نهایت صرفه‌جویی را به مرحله اجرا بگذارند تا سایر شهروندان نیز از این نعمات برخوردار شوند.

وی بیان کرد: به لحاظ وضعیت بارشی در شهرستان خلخال و اطلاعیه‌های هواشناسی، از کلیه شهروندان در شهرستان خلخال خواستاریم تا از سفر غیر ضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/3356/252/25

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول