اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

پوشش ویژه «المیادین» از کنفرانس انتفاضه در «تهران»

شبکه خبری المیادین تنها شبکه خارجی در منطقه است که تمرکزی ویژه بر نشست کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران کرده است.

پوشش ویژه «المیادین» از کنفرانس انتفاضه در «تهران»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المیادین که سیاست کلی آن، حمایت از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است، توجه ویژه‌ای به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران کرده است.

کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در تهران و به همت مجلس شورای اسلامی ایران برگزار می‌شود.

شبکه خبری المیادین که شعار حمایت از فلسطین، یکی از شعارهای اصلی آن است، با اعزام حداقل 20 نفر از خبرنگاران، مجریان و اعضای فنی خود به تهران، قصد دارد پوششی ویژه و پررنگ روی برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین داشته باشد. 

تیم اعزامی المیادین از بیروت به تهران

 

محمد حسن البحرانی، مدیر شبکه المیادین در تهران به «بین‌الملل فارس» گفت که این شبکه علاوه بر اعزام تیم ویژه به تهران، چهار پخش خبری مخصوص اخبار کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین را در برنامه روزانه خود گنجانده که به ترتیب شامل بخش خبری 11:30، 16:30، 20:30 و 23:30 به وقت تهران است.

علاوه بر این بسته‌های ویژه نیز لابه‌لای بخش‌های خبری پخش می‌شود و همچنین 17:30 تا 18:30 به بخش تحلیلی شبکه با حضور یک مهمان ویژه می‌پردازد.

این شبکه در گزارشی از جایگاه آرمان فلسطین در سیاست خارجی ایران نوشت که «حمایت از آرمان فلسطین، موضعی قطعی در ایران از زمان پیروزی انقلاب تا امروز بوده و اکنون نیز که چهار دهه از آغاز جمهوری اسلامی می‌گذرد، هنوز این مسئله پابرجاست».

 

این شبکه همچنین شعار «أبعد من الانتفاضة» (فراتر از انتفاضه) را برای پوشش ویژه خود از کنفرانس حمایت از انتفاضه برگزیده است تا نشان دهد که اهمیت کنونی این کنفرانس و حمایت از فلسطین در مقطع فعلی، تا چه حد افق وسیعی دارد و چقدر مهم است.

 

انتهای پیام/ص 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول