اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه:

دست‌اندرکاران سیاست را در راس امور قرار داده‌اند

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه گفت: دست‌اندرکاران سیاست‌ و بازی‌های سیاسی را در راس امور قرار داده‌اند.

دست‌اندرکاران سیاست را در راس امور قرار داده‌اند

هادی خرسندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: دست‌اندرکاران و مقامات کشورمان سیاست و بازی‌های سیاسی را در راس امور قرار داده‌اند حال آنکه باید به دنبال راه‌هایی بروند که از رکود اقتصادی بیرون بیاییم.

وی ضمن اشاره به اینکه در این چند روز اخیر اتفاقاتی در فضاهای مجازی افتاد که باعث شد سیاستمداران ما آگاهانه یا ناآگاهانه از آن اثر بگیرند، ادامه داد: متاسفانه یکی از این مسائل در مورد سران فتنه بود که رهبر معظم انقلاب به صراحت جواب آنها را دادند و اجازه ندادند که فضای جامعه دوقطبی شود.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه مهمتر از حمایت یک عده بی‌خبر متاسفانه خط‌گیری مقامات ما بود، اضافه کرد: جای سوال وجود دارد که در این شرایط رکود اقتصادی و بی‌توجهی به مردم، سفره و معیشت آنها، تعطیلی کارخانه‌ها و مشکلات شهرهای بزرگ از جمله خوزستان چرا باید یک مسئله کاملا روشن برای مقامات به یک دغدغه مهم تبدیل شود.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه اضافه کرد: امروز دولتمردان ما روش اشتباه عمل کن و بعد اگر خراب شد معذرت بخواه را یاد گرفته‌اند به طوری که بهتر بود وزیر محترم به جای گفتن معذرت می‌خواهم طوری عمل می‌کرد که به شعار تدبیر و امید جامه عمل پوشانده می‌شد.

خرسندی با بیان اینکه با یک معذرت‌خواهی نمی‌توان به موضوع و معضل خاتمه داد، گفت: اقشار مختلف مردم هم‌اکنون انواع فشارهای اقتصادی و اجتماعی را تحمل می‌کنند ولی آقازاده‌ها در خارج از کشور با بیت‌المال به تحصیل و زندگی مشغول هستند.

این فعال دانشجویی ضمن ابراز تاسف از اینکه به منتقدان لقب دلواپس داده شده است، اضافه کرد: ولی باید بدانید و کسانی هم که خبر ندارند آگاه شوند که ما واقعا دلواپسیم؛ دلواپس آرمان‌های امام خمینی و ارزش‌های انقلاب هستیم، ما جامعه جوان، دانشجویان متعهد و ولایتمدار دلواپس نفوذ هستیم چرا که دشمن تا مهمترین و اساسی‌ترین سازمان‌های کشورمان رخنه کرده است به طوری که هم‌اکنون در میان صفوف خودی آن را احساس می‌کنیم.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه اظهار داشت: امروز برای خاموش کردن صدای این جوانان طرح دوفوریتی تصویب می‌کنند تا مبادا به واسطه بیداری دانشجویان روح حاکم بر رابطه با کدخدا از دلواپسی آزرده شود.

وی اضافه کرد: مقامات و دست‌اندرکاران به طور کلی دولت باید برای رفع مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت آحاد مردم به طور اساسی تدبیر کند، چرا که در غیر این صورت انتخابات سال آینده جواب خود را از این مردم خواهند گرفت.

این فعال دانشجویی با اظهار اینکه دولتمردان در شرایط کنونی باید بازی‌های سیاسی را کنار گذاشته و برای مشکلات اقتصادی کشورمان تدبیری کنند، اظهار داشت: هرچند در موسم انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته‌ایم، ولی می‌توان با خدمت کردن و پرهیز از سیاسی‌کاری قلب‌های مردم را مجذوب کرد.

خرسندی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل هم قرار گرفته‌ایم، گفت: اقدامات شایسته و درخورتوجهی هم در این زمینه نه‌تنها در استان بلکه سراسر کشورمان انجام نگرفته است.

انتهای پیام/1023/3/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول