اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس و آموزش خانواده:

فعالیت ۹۰ هزار انجمن اولیا و مربیان/ عضویت ۸۰۰ هزار نفر از والدین دانش‌آموزان در انجمن‌ مدارس

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیای وزارت آموزش و پرورش از فعالیت ۹۰ هزار انجمن اولیا و مربیان با حضور ۸۰۰ هزار عضو در مدارس کشور خبر داد.

فعالیت ۹۰ هزار انجمن اولیا و مربیان/ عضویت ۸۰۰ هزار نفر از والدین دانش‌آموزان در انجمن‌ مدارس

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نورعلی عباسپور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیای وزارت آموزش و پرورش امروز در نخستین جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان که با حضور جمعی از مؤلفان و مترجمان کتاب‌های این حوزه در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به رشد روزافزون فناوری اظهار داشت: هر روز با تکنولوژی و ابزار جدیدی روبه‌رو می‌شویم و این موضوع مطرح است که آیا آن را باید نادیده بگیریم، با آن مقابله و جنگ کنیم و یا اینکه به آن خوشامد گفته و به عنوان یک فرصت از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد:‌ تا اندیشه و عقلانیت انسان هست، این تحولات هر روز جزء اجتناب‌ناپذیر زندگی انسان است و نیازمند هستیم در مقابل آن، جامعه، افراد و نظام‌ها را توانمند کنیم.

عباسپور یادآور شد:‌ در این مسیر مهم‌ترین راه ممکن این است که جامعه توانمند شده تا بتواند در موقعیت‌ها تصمیم درستی بگیرد و برای توانمندی افراد نیاز است، مراکز تأثیرگذار کارآمد شده که در این مسیر جایگاه مدرسه و خانواده از جمله محل‌های تأثیرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه نگاه و توجه به دو کانون مدرسه و خانواده متضمن سلامت و پویایی جامعه است، گفت:‌ این جزو وظایف دولت‌هاست و نگاه ما این است که توانمندی انجمن اولیا و مربیان را در نظر گرفته و آن را با آگاهی و شناخت انجام دهیم.

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیای وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در این مسیر نیاز به محتوای غنی داریم و با افزایش مهارت اولیا و مربیان می‌توانیم ظرفیت‌های خوبی را ایجاد کرده که از جمله این ظرفیت‌ها که می‌توانیم استفاده کنیم، انتشارات و مراکز انجمن است.

وی از فعالیت انجمن اولیا و مربیان در 90 هزار مدرسه و حدود 800 هزار عضو خبر داد و افزود:‌ در این مسیر ارتباط با حوزه‌های دانشگاهی  سبب تقویت این مجموعه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول