اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

با معرفی برترین‌ها

نخستین جشنواره دانش‌آموزی سفیران سلامت در زنجان برگزار می‌شود

رئیس اداره سلامت و تندرسی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با معرفی برترین‌ها، نخستین جشنواره دانش‌آموزی سفیران سلامت در زنجان برگزار می‌شود.

 نخستین جشنواره دانش‌آموزی سفیران سلامت در زنجان برگزار می‌شود

ایرج مقدمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: توسعه سلامت و تندرستی از جمله رویکردهای اصلی آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به اینکه تلاش شده فرهنگ خودمراقبتی در بین دانش‌آموزان ایجاد شود، ادامه داد: در همین راستا طرح‌های مختلفی در راستای ترویج فرهنگ سلامت و خودمراقبتی در مدارس اجرایی می‌شود.
رئیس اداره سلامت و تندرسی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه نخستین جشنواره دانش‌آموزی سفیران سلامت در زنجان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: طی مراسمی که فردا برگزار خواهد شد برگزیدگان این مرحله تجلیل می‌شوند.
مقدمی با اشاره به اینکه جشنواره دانش‌آموزی سفیران سلامت در چند رشته برگزار شده است، ادامه داد: نقاشی، سرود، مقاله‌نویسی، روزنامه دیواری، عکاسی و خوشنویسی از جمله رشته‌های این جشنواره است.
وی خاطر نشان کرد: خود مراقبتی، بهداشت مدارس، پیشگیری از بیماری‌های واگیر و واگیردار، تغذیه سالم، تحرک بدنی، نقش محیط زیست و راه‌های محافظت از آن از جمله موضوعات مطرحی در جشنواره دانش‌آموزی سفیران سلامت است.
رئیس اداره سلامت و تندرسی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه برگزیدگان مرحله منطقه‌ای جشنواره سفیران سلامت در مرحله استانی به رقابت پرداختند، گفت: در آیین تجلیل از سفیران برگزیده بیش از 60 دانش‌آموز برگزیده در این بخش تجلیل می‌شود.
انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول