اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس تأکید کرد

لزوم تأسیس دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان/ بدهکاری 110 میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به دانشگاه

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فضای شهری ما به خصوص منابع طبیعی، گیاهان دارویی و صنعت دارویی، نشان می‌دهد زمان آن رسیده است که دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان تأسیس شود.

لزوم تأسیس دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان/ بدهکاری 110 میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به دانشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد ساداتی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: کاشان شهر مردم است، کاشان در طول تاریخ حتی یک روز هم مرکز استان نبوده اما در تاریخ فرهنگ و تمدن ایران صاحب نام است.

وی افزود: همان‌گونه که شهرهایی مثل اصفهان و تبریز در تاریخ ایران دارای نام هستند کاشان هم نام بلندی در تاریخ کشور دارد، اما این شهرها مرکز حکومت بوده‌اند و کاشان هیچ‌وقت چنین نبوده است؛ علت اینکه کاشان نامی بلند آوازه دارد مردم کاشان است که نمود این جریان را در بحث خیرین می‌توانیم ببینیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توانیم در جای‌جای شهر تابلوهایی که به نام مردم و خیرین است را ببینیم که نشان‌دهنده مردم به عنوان بزرگ‌ترین قابلیت ما در این شهر است.

وی تصریح کرد: تمرکز فوق‌العاده در حوزه خیرین یکی از نکاتی است که دانشگاه علوم پزشکی همانند گذشته باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد؛ حضور خیرین می‌تواند بسیاری از مشکلات حوزه سلامت را در کاشان برطرف کند.

ساداتی‌نژاد تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان بار سلامت شمال اصفهان و حتی بخشی از استان مرکزی را به دوش می‌کشد که این گستردگی فراوان در ارائه خدمت نیاز به حمایت و همکاری بیشتری از طرف وزارت بهداشت و مسؤولان کشور دارد.

وی با اشاره به لزوم توسعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به فضای شهری ما به خصوص منابع طبیعی، گیاهان دارویی و صنعت دارویی، نشان می‌دهد زمان آن رسیده است که دانشکده داروسازی در این دانشگاه تأسیس شود؛ امیدواریم جامعیت دانشگاه در این دوره جدید با حمایت مسؤولان به وقوع بپیوندد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار مردم ما در این مدت این بود که در حوزه بیمارستان جایگزین هم اتفاقات خوبی بیفتد، زحمات زیادی کشیده شده اما این بیمارستان تا به امروز به سرانجام نرسیده است؛ برای ترمیم ظرفیت تخت در حوزه سلامت کاشان و آران و بیدگل نیاز به حمایت وزارت بهداشت داریم.

وی اضافه کرد: تأمین اجتماعی حدود 110 میلیارد تومان به این دانشگاه بدهکار است، در گفت‌وگویی که با رئیس سازمان تأمین اجتماعی داشتم، قول دادند تا قبل از عید بخشی از این مبلغ را پرداخت کنند.

ساداتی‌نژاد در پایان تأکید کرد: برای اعتلا و پیشرفت دانشگاه ما به اتحاد، انسجام و همدلی نیاز داریم، همانند دوره قبلی، پزشکان، کارکنان و مسؤولان شهر همه حمایت کنند تا دانشگاه گام بلند دیگری برای افق‌های پیش رو بردارد.

انتهای پیام/63094/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول