اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

با کسب عنوان نائب قهرمانی

تیم فوتبال میعاد پارس‌آباد مغان به مسابقات جام حذفی کشور صعود کرد

تیم فوتبال میعاد پارس‌آباد مغان با کسب عنوان نائب قهرمانی در زیر گروه دسته ۳ فوتبال کشوری با سرمربیگری زاهد اصغری موفق به حضور در مسابقات فصل آینده جام حذفی کشور شد.

تیم فوتبال میعاد پارس‌آباد مغان به مسابقات جام حذفی کشور صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مهمترین رویدادهای ورزشی استان، ورزشکاران اردبیلی موفق به کسب عنوان نائب قهرمان مسابقات ژیمناستیک هنری لیگ باشگاه های کشور شدند، مسابقات والیبال جام نوروز در انگوت برگزار می‌شود، تیم فوتبال میعاد پارس‌آباد مغان به مسابقات جام حذفی فصل آینده صعود کرد و همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان پارس‌آباد برگزار خواهد شد.

 

* مسابقات والیبال جام نوروز در انگوت برگزار می‌شود

به مناسبت فرارسیدن سال جدید یک دوره مسابقه والیبال بصورت استانی در شهر انگوت برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقات تا 28 اسفندماه فرصت خواهند داشت تا با ارائه مدارک خود به هیأت والیبال انگوت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

* ورزشکاران اردبیلی نائب قهرمان مسابقات ژیمناستیک هنری لیگ باشگاه های کشور شدند

ژیمناستیک‌کاران جوان استان اردبیل که در قالب تیم شمال غرب کشور در مسابقات ژیمناستیک هنری لیگ باشگاه‌های کشور حضور به هم رسانده بودند، توانستند به عنوان نائب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنند.

در پایان این مسابقات امیرعلی قهرمانی از استان اردبیل به مدال برنز حرکات زمینی دست یافت و سجاد طاهری نیز در بحش پارالل و بارفیکس موفق به کسب مدال نقره شد.

 

*صعود تیم فوتبال میعاد پارس‌آباد مغان به مسابقات جام حذفی فصل آینده

تیم فوتبال میعاد پارس‌آباد مغان با کسب عنوان نائب قهرمانی در زیر گروه دسته ۳ فوتبال کشوری با سرمربیگری زاهد اصغری موفق به حضور در مسابقات  فصل آینده جام حذفی کشور شد.

 

* برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان پارس‌آباد

به مناسبت روز شهدا همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور مسؤولین ورزشی و سایر دستگاه‌های اجرایی از مسیر فلکه سپاه ناحیه پارس آباد تا مزار شهدا برگزار گردید و در پایان به قید قرعه، جوایز نفیسی به شرکت کنندگان  در این مراسم اهدا شد.

انتهای پیام/3356/113/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول