اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

پروژه خط لوله گاز دامغان-ساری تیرماه 96به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه در برف آذرماه امسال گاز 10 درصد مشترکین بابل، آمل و بابلسر قطع شد، گفت: پروژه خط لوله گاز دامغان-ساری در سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه خط لوله گاز دامغان-ساری تیرماه 96به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد‌اسماعیل ابراهیم‌زاده ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال 95 تعداد 65 هزار خانوار در مازندران گازدار شده‌اند.

وی با بیان اینکه تصمیم دولت در سال 95 گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار بوده است، افزود: 400 روستا در دستور کار شرکت گاز استان قرار دارد که 100 روستا در سال 95 گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه این شرکت سال سخت و پرکاری را پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی شرکت گاز پایداری و استمرار گاز در خانه‌های مردم است. 

ابراهیم‌زاده با اشاره به سرمای شدید زمستان امسال، بیان کرد: در برف آذرماه امسال گاز 10 درصد مشترکین بابل، آمل و بابلسر قطع شد، سرمای شدید و مصرف بالای مشترکان افت فشار را در پی داشت و شرکت گاز استان با قطع گاز سی‌ان‌جی‌ها و صنایع این مشکل را مدیریت کرد.

وی با اشاره به حضور متعدد وزیر نیرو در زمستان امسال در مازندران گفت: با مدیریت یکپارچه در مازندران وقایع تلخ زمستان سال 86 تکرار نشده است. 

ابراهیم‌زاده به انجام 10 کیلومتر لوله 42 اینچ ظرف 45 روز اشاره و خاطرنشان کرد: با این عمل و جابجایی لوله 1/5 میلیون متر مکعب گاز افزایش یافته است. 

وی با اشاره به عزم ملی در کشور در مقابل شرکت ترکمن گاز یادآور شد: پروژه خط لوله گاز دامغان-ساری در تیرماه سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد و برای همیشه دغدغه مردم مازندران را در زمستان برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه هزینه این پروژه یک‌هزار میلیارد تومان است، گفت: امسال 650 برنامه فرهنگی داشته‌ایم و 350 نفر هم به راهیان نور اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/86041/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول