اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

بیش از ۳۰ پروژه در منطقه ثامن تخلف داشته اند

عضو کمیسیون فنی و عمران شورای شهر مشهد با اشاره به تخلف بیش از ۳۰ پروژه منطقه ثامن بین سال‌های ۸۳ تا ۹۱، از سازمان بازرسی، درخواستی مبنی بر ارائه گزارش های این سازمان به شورا را مطرح کرد.

بیش از ۳۰ پروژه در منطقه ثامن تخلف داشته اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن قدیری طرقی صبح امروز در نطق پیش از دستور صدوهفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فردی، متقی است که در اموالی که در اختیار او قرار گرفته که از حفاظت اموال کوتاهی نکند و آن محافظت نماید، اما در گذشته افرادی بودند که در بسیاری از پروژه ها کوتاهی کردند.

وی با بیان اینکه هفت ماه پیش گزارشی از وضعیت پروژه‌های ثامن درخواست کردیم، افزود: در این منطقه، پروژه‌های بسیاری نیمه‌کاره مانده و حدود ۷ تا ۸ میلیارد تومان از بین رفته است.

عضو کمیسیون فنی و عمران شورای شهر متذکر شد: مدیران این منطقه همکاری های لازم را نداشته‌اند بنابراین، گزارش مفصل و دقیقی ارائه نشده است.

قدیری با اشاره به انبوه پروژه‌های متخلف در منطقه ثامن گفت: بیش از ۳۰ پروژه که بیشتر آن متعلق به سال های ۸۳ تا ۹۱ است، در این منطقه مسأله‌ساز هستند که متأسفانه شورای شهر نیز برای رسیدگی به آن تعلل کرده است‌.

وی ادامه داد: پروژه بهار که سرمایه گذار آن آستان قدس است، ۱۰ تا ۱۲ هزار متر مربع تخلف دارد که این سازمان، حدود ۶۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان سهم خود را پرداخت نکرده است.

عضو کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه پروژه‌های کوکب، نیکان، یادگار یک و دو، رز، نسترن دو، سارا و ایمان، کیمیا و سیمرغ از جمله این پروژه‌ها محسوب می شود که مبالغ بسیاری برای آن باید هزینه کرد افزود: در منطقه ثامن، لیستی به نام اسامی بیچارگان و مستأصلین وجود دارد که شهرداری، زمین را از آن‌ها گرفته، اما به پروژه هایی واگذار شده که حق مردم پرداخت نشده است.

قدیری با اشاره به اینکه سازمان بازرسی در این تخلفات وارد شده است، گفت: از سازمان بازرسی تقاضا داریم که گزارش‌های خود را در اختیار شورا قرار دهد تا حق و حقوقات مردم پرداخت شود.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول