اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بردسکن:

حرکت در محور ولایت می‌تواند ما را از هر انحرافی نجات دهد

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بردسکن گفت: مولای متقیان حضرت علی (ع) برعمل کردن و تفکر ولایت در همه عرصه ها تاکید کردند چراکه این امر می تواند ما را از هر انحرافی نجات دهد.

حرکت در محور ولایت می‌تواند ما را از هر انحرافی نجات دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علیرضا زارعی عصر امروز در مراسمی که  با حضور جمعی از روحانیون برگزار شد، اظهار کرد: همان طور که در زمان حضور ائمه معصومین همه التزام به اطاعت و تبیعت از امام معصوم دارند، در عصر غیبت نیز باید  همه التزام و تبیعت از ولی فقیه داشته باشند.

 وی افزود: وقتی همه عرصه ها همزمان با حرکت در مسیر و خط ولایتباشد، هیچ انحرافی نمی تواند ما را مورد تهدید قرار  دهد، بی تردید، این امر، همه شبهات و توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بردسکن با بیان اینکه پنج مرحله عمر با برکت و فضایل حضرت علی (ع) بر هیچ کس پوشیده نیست گفت:  بیش از 200 دانشمند اهل سنت در خصوص شخصیت و فضایل ایشان، کتاب نوشته و شعر سروده اند.

حجت الاسلام زارعی با اشاره به میلاد حضرت علی (ع) در خانه کعبه بیان کرد: بیش از 2 هزار عالم اهل سنت نیز با مطالعه کتاب الغدیر علامه امینی، شیعه شده اند که این مهم، سند افتخاری  برای امیرالمومنین علی (ع) است.

وی یادآور شد: گرچه، 14 قرن از ولادت مولای متقیان می گذرد، اما هنوز، کلام ایشان، برای همه جدید بوده، بنابراین، ما باید سیر و منش حضرت علی (ع) را الگو و اسوه خود قرار دهیم. 

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول