اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس هیأت دو ومیدانی گلستان خبر داد

حضور 4 گلستانی در اردوی تیم ملی دوومیدانی/ مسابقات منطقه 3 کشور به میزبانی بندرترکمن برگزار می‎شود

رئیس هیأت دوومیدانی استان گلستان از حضور چهار دوومیدانی‎کار گلستانی در اردوی تیم ملی دوومیدانی خبر داد.

حضور 4 گلستانی در اردوی تیم ملی دوومیدانی/ مسابقات منطقه 3 کشور به میزبانی بندرترکمن برگزار می‎شود

سید وحیدرضا میرا امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان، از حضور چهار دوومیدانی‎کار گلستانی در اردوی تیم ملی خبر داد و اظهار کرد: «رضا مقدم» و «امینه کشیری» در مسابقات قهرمانی آغاز فصل کشور ضمن کسب رکورد جدید در پرتاب چکش، به مقام نخست دست یافته بودند که با این موفقیت برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی به اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی دعوت شدند.

 

*کسب مقام سوم کشور توسط نوجوانان پسر گلستانی

وی با بیان اینکه «حمیدرضا کیاء» دیگر ورزشکار پرنده گلستانی در مسابقات نوجوانان کشور توانست رکورد ملی ماده پرش سه‎گام را جابه‎جا کند، گفت: این ورزشکار گلستانی خود را برای حضور در مسابقات نوجوانان آسیا و مسابقات جهانی آماده می‎کند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان گلستان ضمن قدردانی از زحمات «سیدصادق حسینی» مربی گلستانی، افزود: این مربی توانمند برای ورزشکاران گلستانی زحمات زیادی متحمل شدند که در حال حاضر نیز به همراه ورزشکاران برای کسب افتخار جدید در اردو هستند.

میرا با اشاره به برگزاری مسابقات نوجوانی قهرمانی کشور در تهران، یادآور شد: این دوره از مسابقات که از 31 لغایت یکم اردیبهشت‎ماه جاری در تهران برگزار شد ورزشکار نوجوان پسر استان گلستان در رقابت تنگاتنگ با استان‎های قم و همدان با اختلاف امتیاز اندک به مقام سوم دست یافت.

وی با بیان اینکه این دوره از رقابت‎ها با شرکت 230 ورزشکار از 32 استان همراه بود، اذعان کرد: استان‎های زنجان، لرستان، خراسان رضوی، تهران و اصفهان به مقام‎های چهارم تا هشتم دست یافتند.

رئیس هیأت دو ومیدانی استان گلستان ادامه داد: در این دوره از مسابقات دو مقام نخست از آنِ «حمیدرضا کیاء» و «مظفر یدپور» شد، همچنین «سیدمبین مداحی»، «بهروز مخدومی» و مصطفی گرگانی» به مقام‎های دوم و «متین کمی» و «عارف تابنای» به مقام‎های سوم دست یافتند.

 

*کسب مقام نخست نونهالان گلستانی در مسابقات منطقه 3 کشور

میرا از کسب مقام نخست نونهالان گلستانی در مسابقات منطقه سه کشور خبر داد و یادآور شد: این دوره از مسابقات اول اردیبهشت‎ماه جاری با شرکت 6 تیم از استان‎های گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و مازندران در استادیوم قاندومی بندرترکمن برگزار شد که تیم گلستان الف با کسب 77 امتیاز به مقام نخست دست یافت و استان‎های خراسان‎رضوی، مازندران و گلستان عناوین بعدی را از آنِ خود کردند.

وی متذکر شد: در مسابقات منطقه سه کشور «محمدصفا میرابی» به دو مقام نخست و «عبدالحکیم کرد»، «فیض‎الله یگانه»، «ایوب صیادچی» و «عبدالحکیم مختومی» به 6 مقام نخست دست یافتند.

رئیس هیأت دو ومیدانی استان گلستان از برگزاری مسابقات منطقه سه کشور به میزبانی بندرترکمن در پنجم اردیبهشت‎ماه جاری خبر داد و اظهار کرد: برترین‎های مسابقات مناطق کشور در مسابقات آینده، برگزار کننده مسابقات نونهالان پسر کشور خواهند بود.

انتهای پیام40/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول