اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردکوی خبر داد

اجرای 15 برنامه شاخص به‎مناسبت هفته کار و کارگر در کردکوی/ وجود 12 هزار کارگر در کردکوی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کردکوی از اجرای 15 برنامه شاخص به‎مناسبت هفته کار و کارگر در این شهرستان خبر داد.

اجرای 15 برنامه شاخص به‎مناسبت هفته کار و کارگر در کردکوی/ وجود 12 هزار کارگر در کردکوی

مهدی کریمی امشب در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در کردکوی، ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: پنجم الی 11 اردیبهشت‎ماه جاری به‎عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است که به همین مناسبت 15 برنامه شاخص در هفته کار و کارگر در شهرستان کردکوی اجرا می‎شود.

 وی غباروبی مزار شهدا، دیدار با کارگران حادثه‎دیده، دیدار با اعضای کمیته کارگری، برگزاری مسابقات کارگری، برپایی ایستگاه کار و کارگر و ارائه مشاوره به کارگران در یکی از میدان‎های شهر، برگزاری جشن کارگری در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان با حضور مدیران استانی و شهرستانی را از جمله برنامه‎های اجرایی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردکوی در هفته کار و کارگر برشمرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کردکوی با بیان اینکه براساس آمار اعلام شده از سوی تأمین اجتماعی حدود 12 هزار نفر کارگر بیمه شده در شهرستان کردکوی وجود دارند، افزود: اگرچه با احتساب کارگرانی که هنوز بیمه نشدند و یا به صورت روزمزد فعالیت دارند این تعداد افزایش می‎یابد.

کریمی با اشاره به نامگذاری شعار امسال به «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: انتظار داریم کارگران در سالی که به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است در فعالیت‎های مختلف به‎ویژه در دو انتخابات پیش‎رو همچون سایر اقشار جامعه حضوری فعال و پررنگ داشته باشند.

وی با بیان اینکه هفته کار و کارگر بهانه‎ای برای تجلیل از مقام شامخ کارگر است، اذعان کرد: امسال سعی کردیم برنامه‎های هفته کار و کارگر با کیفیت بالاتری انجام شود.

انتهای پیام/20/83018/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول