اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

به دلیل استقبال مخاطبان

«صعود مقاومت پذیر آرتورواویی» پس از جشنواره دوباره اجرا می‌شود

نمایش «صعود مقاومت‌پذیر آرتورواویی» به کارگردانی امیر دژاکام که از هفدهم فروردین به صحنه رفته بود به دلیل استقبال مخاطبان، پس از جشنواره تئاتر دانشجویی، به اجرای خود در تالار حافظ ادامه خواهد داد.

«صعود مقاومت پذیر آرتورواویی» پس از جشنواره دوباره اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» که از 17 فروردین ماه با حضور تعداد زیادی از بازیگران به روی صحنه رفته و این روزها در تالار حافظ تهران اجرا می‌شود، به دلیل استقبال گستردۀ مخاطبان تمدید شد.

این نمایش ، پس از برگزاری جشنوارۀ تئاتر دانشجویی، از 24 اردیبهشت ماه تا 13 خرداد ماه هر شب از ساعت 20:45 به مدت 90 دقیقه روی صحنه خواهد بود.

سروش طاهری (بوچر-هنرپیشه)، تینو صالحی (کلارک – قاضی)، بهار قاسمی (منشی- پرستار)، بهرام ابراهیمی (روما- شیت)، مرتضی آقاحسینی (داگسبارو – سبزی فروش سیسرویی)، دانیال ابراهیمی (داگسبارو جوان)، امیر کربلایی‌زاده (آرتور و اویی)، بهزاد خلج (گانگستر) ، احسان ابوالقاسم (ادیگارد اویی)، ابوالفضل جمشیدی (جیری)، حسین شهبازی (باول – فیش)، ملیحه کیا (گودویل-برادر کراکت- اینا) ، هدیه آزاده (اوکیسی- کراکت)، مهرنوش دارا (زن- وکیل مدافع)، حامد پورمحمد (جیوولا)، عارف عباسی (دادستان- کشیش)، سمیه صباغی (داکدیسی)، نرگس محمدی ( بتی دالفیت)، شهره رعایتی(آقای دالفیت) از جمله بازیگرانی هستند که در آخرین اثر امیر دژاکام در مقام کارگردان به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: داستان نمایشنامه در مورد جنایتکار خرده پا به نام آرتورو اویی که از آشفتگی وضع بازار سبزیجات در شیکاگو و فساد موجود در دستگاه قضایی و شورای شهر استفاده کرده و به یک جنایتکار قدرتمندی تبدیل می‌شود که تمام امور شهر را به دست گرفته، مخالفان خویش را ساکت کرده و قصد تسخیر سایر نقاط را دارد.

«صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» تا 13 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار حافظ تهران، هر شب از ساعت 20:45 دقیقه به روی صحنه خواهد رفت.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول