اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی باغمیشه:

امسال اتفاقات عجیب و غریبی در تراکتورسازی افتاد/معلوم نیست این تیم چه سرنوشتی پیدا می‌کند

مهاجم اسبق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: وضعیت امروز قرمزپوشان زیبنده این باشگاه مردمی و قدیمی نیست.

امسال اتفاقات عجیب و غریبی در تراکتورسازی افتاد/معلوم نیست این تیم چه سرنوشتی پیدا می‌کند

علی باغمیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: چند سالی است که در فوتبال ایران، تراکتورسازی با حمایت بی‌نظیر و کم‌مانند هواداران و بهره‌مندی از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان مناسب و مستعد، مسیر خوبی را طی می‌کند.

وی افزود: متاسفانه با وجود ظرفیت‌های بسیار زیاد این باشگاه و علاقه‌مندان فراوان، هنوز نماینده تبریز در رقابت‌های لیگ برتر به مقام قهرمانی دست نیافته است.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: این در حالی است که در چند دوره اخیر رقابت‌های لیگ برتر، تراکتورسازی همواره از نظر امکانات، بازیکن و مربی، وضعیت مناسبی داشته، اما تیم‌های کم‌بضاعت‌تری مانند استقلال خوزستان در عمل موفق‌تر از تراکتور بودند.

باغمیشه متذکر شد: از سوی دیگر امسال اتفاقات عجیبی در باشگاه تراکتور رخ داد که مهم‌ترین آن مربوط به محرومیت از حضور در بازار نقل و انتقال بازیکنان از سوی فیفا است.

وی یادآور شد: سال گذشته و در نیم فصل تراکتور چند بازیکن خوب جذب کرد، اما ناگهان اعلام شد که این باشگاه حق خرید بازیکنان جدید را ندارد.

این پیشکسوت فوتبال افزود: براساس آنچه که تا امروز اعلام شده، تراکتورسازی در ابتدای فصل آینده نیز قادر به حضور در بازار نقل و انتقالات نبوده و معلوم نیست که این باشگاه قدیمی چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

باغمیشه ادامه داد: شرایط فوق موجب شد که ناگهان تراکتور از کورس قهرمانی دور شده و با اختلاف 10 امتیازی با تیم قهرمان، حتی قادر به کسب مقام دوم و کسب سهمیه مستقیم رقابت‌های آسیایی نشود.

وی اظهار داشت: این وضعیت به طور قطع زیبنده باشگاه قدیمی و پرطرفدار و ریشه‌دار تراکتور نیست و امید است که مدیران تراکتور که خوشبختانه تجربه فراوانی در این حوزه دارند، هر چه سریع‌تر راه حل برون رفت از وضعیت فعلی را ارائه دهند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول