اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

یکی از اعمال شب ولادت منجی عالم بشریت، شب زنده داری است

شب گذشته مراسم باشکوه شب زنده داری با حضور خیل عظیم منتظران در مجموعه فرهنگی مذهبی علمدار بردسکن، برگزارشد.

یکی از اعمال شب ولادت منجی عالم بشریت، شب زنده داری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، شب گذشته مراسم باشکوه شب زنده داری با حضور خیل عظیم منتظران در مجموعه فرهنگی مذهبی علمدار بردسکن، برگزارشد.
در حاشیه این مراسم برگزاری ایستگاه صلواتی، توزیع شیرینی و شربت، حال و هوای شور و نشاط را با خود به خیابان های شهر آورده بود.

 از آنجا که از روز گذشته نیز شروع تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و روستا آغاز شده بود، در مقابل هریک از ستادهای مربوط به کاندیداها علاوه بر توزیع عکس و تراکت، و نواختن آهنگ های مربوط به این روز جشن ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) با شور و نشاط معنوی خاصی برکزار شد.

پس از آن مراسم شب زنده داری در محل علمدار بردسکن، نیز برگزار شد، صدها جوان، زن و مرد در مراسم حضور داشتند، زیارت عاشورا با نوای علی مرادیان  مداح اهل بیت  خوانده شد و سپس حجت الاسلام سلیمی روحانی این هیات در خصوص اهمیت ظهور و منتظران واقعی مطالبی را بیان کرد.

برگزاری دعا و نکاتی که برای شب زنده داری در مفاتیح  الجنان به آن  اشاره شده، از جمله 100 ذکر "ان من  یجیب" شور خاصی را با ذکر مداحی، مداح پر توان بردسکن، علی ساعدی به جمع حاضر داده بود، جوانان پر شور علمداری پذیرایی داشتند و تاپاسی از شب  خدمت بی منت را  به منتظران ظهور ارائه می دادند.

 مراسم که به اتمام رسید، پس از صرف سحری و دعا، نماز اول وقت به امامت  روحانی هیات، شیخ علی سلیمی بر پا شد.

انتهای پیام/70031

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول