اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

امام جمعه گنبدکاووس خبر داد

برگزاری مراسم 15 خرداد گنبدکاووس با سخنرانی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

امام جمعه گنبدکاووس از برگزاری مراسم ویژه 15 خرداد در گنبدکاووس با سخنرانی حجت‌الاسلام ابراهیمی دامغانی خبر داد.

برگزاری مراسم 15 خرداد گنبدکاووس با سخنرانی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در جمع اعضای ستاد اقامه نماز جمعه، خبرنگاران و اهالی مطبوعات با اشاره به واقعه 15 خرداد و ضرورت بزرگداشت این روز بزرگ و تاریخی اظهار کرد: 15 خرداد بدون تردید نقطه سرآغاز انقلاب اسلامی و شروع یک حرکت تاریخی بزرگ برای برپایی حکومت دینی و الهی در کشورمان بوده است.

وی با بیان اینکه 15 خرداد را باید با تمام مناسبت‌هایی که در درون خود جای داده است زنده نگه داشت، افزود: این ایام الله‌ها و روزهای تاریخی اگر در فکر و اذهان مردم از یاد برود بسیاری از ارزش‌های بزرگ انقلاب نیز کم‌کم به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

امام جمعه گنبدکاووس رحلت جانگداز امام خمینی (ره) را یکی از اندوهناک‌ترین غم‌های مردم مسلمان در قرون اخیر دانست و گفت: امام خمینی (ره) بزرگ مرد تاریخ جهان اسلام بود که با تاسی از جد بزرگوارش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و برچیدن بساط ظلم قیام کرد و با عنایات خاصه حضرت زهرا (س) به پشتوانه مردم حکومت طاغوت را کنار زد.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه گنبدکاووس در 15 خرداد میزبان برنامه‌ای بزرگ و باشکوه خواهد بود، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه بزرگداشت 15 خرداد امسال در گنبدکاووس با سخنرانی حجت‌الاسلام ابراهیمی‌دامغانی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس نیز در این نشست با تاکید بر لزوم حضور پرشور جوانان در چنین برنامه‌های ملی و مذهبی، اظهار کرد: از آنجا که امسال به علت وقوع ماره مبارک رمضان در خردادماه و تقارن با ایام رحلت امام خمینی (ره) اعزام گروهی به حرم مطهر ایشان را در روز رحلت نداریم مراسمات 14 و 15 خرداد در گنبدکاووس به صورت ویژه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام علی فتحی با اشاره به اینکه برنامه ویژه 15 خرداد با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار می‌گیرد از ساعت 18 آغاز خواهد شد، ادامه داد: علاوه بر سخنرانی حجت‌الاسلام ابراهیمی‌دامغانی، از مداحی ذاکران اهل بیت و برنامه‌های جانبی دیگری نیز بهره خواهیم گرفت.

وی با بیان این اینکه بزرگداشت چنین روزهایی می‌تواند جوانان کشور را به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب نزدیک‌تر کند، تصریح کرد: امیدواریم رسانه‌ها نیز در این مسیر به ما کمک کرده و جوانان را برای حضور در این مراسمات تشویق و تشجیع کنند.

انتهای پیام/30/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول