اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی باغمیشه:

شاگردان برانکو مقابل لخویا در خانه حریف باید جانانه بازی کنند/امیدوارم امروز حسرت فرصت‌های از دست رفته بازی رفت را نخوریم

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو مقابل لخویا در خانه حریف باید جانانه بازی کنند.

شاگردان برانکو مقابل لخویا در خانه حریف باید جانانه بازی کنند/امیدوارم امروز حسرت فرصت‌های از دست رفته بازی رفت را نخوریم

علی باغمیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شاگردان برانکو در دیدار رفت برابر لخویا، فرصت‌های گلزنی بسیاری را از دست دادند، امیدوارم امروز برای صعود حسرت این فرصت‌ها را نخورند.

وی افزود: پرسپولیس باید در دیدار رفت حداقل دو گل به حریف خود تحمیل می‌کرد، اما با هدر رفتن موقعیت‌های متعدد به ویژه یک ضربه پنالتی، تکلیف صعود به دیدار برگشت و در خانه حریف کشیده شده است.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: به هر حال دیدار رفت به پایان رسیده و شاگردان برانکو باید برای شکست لخویا در خانه حریف، جانانه مبارزه کنند.

باغمیشه متذکر شد: اگر پرسپولیس برای صعود به دنبال شانس و اقبال باشد، به طور قطع به هدف خود نمی‌رسد و رسیدن به مرحله بعد نیازمند مبارزه در این مسابقه است.

وی یادآور شد: لخویا در دیدار رفت نشان داد که تیم با ثباتی به ویژه در دفاع نیست و ضعف‌های بسیاری در خط دفاع دارد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: اگر مهاجمان و هافبک‌های نفوذی پرسپولیس بتوانند از ضعف‌های دفاع لخویا بهترین استفاده را ببرند، می‌توانند امیدوار به صعود باشند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول