اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

شعله‌ور شدن مجدد درگیری طایفه‌ای در روستای پتک باغملک

دور جدید درگیری طایفه‌ای در روستای پتک باغملک عصر امروز مجددا شعله‌ور شده و تاکنون خبرها از زخمی شدن تعدادی از اهالی این روستا حکایت دارد.

شعله‌ور شدن مجدد درگیری طایفه‌ای در روستای پتک باغملک

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس خوزستان از باغملک، درگیری دو طایفه محمدی و موسایی در پتک جلالی باغملک خوزستان مجددا از عصر امروز دوباره شروع شده و خبرهای از زخمی شدن تعدادی از اهالی این روستا حکایت دارد.

خبرهای رسیده از این روستا، از مجروح شدن تعدادی از اهالی و انتقال آنان به مراکز درمانی اهواز به دلیل وخامت وضعیت جسمانی حکایت دارد.

در این حال خبرها حاکی از قطع شدن جریان برق در پتک و روستاهای اطراف بدلیل خسارت به ترانس‌های شبکه برق و همچنین تخریب سنگ قبور! دارد.
در درگیری مسلحانه امروز دو نفر از طایفه محمدی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله جنگی قرار گرفتند و ۲ نفر نیز از طایفه کمایی از ناحیه پا تیر خوردند هر ۴ نفر افراد زخمی توسط اورژانس بیمارستان شهید طباطبایی به اهواز اعزام شدند که گفتنی است حال ۲ نفر از این افراد بسیار وخیم است.
منابع مطلع منشا این درگیری‌ها را از شهرستان رامهرمز اعلام کردند که طی چند روز اخیر افراد ناشناس وارد روستای دره قیر شده و اقدام به کشتن احشام کردند.

این افراد شب گذشته نیز وارد پتک شده‌اند و اقدام به آتش سوزی و همچنین تخریب سنگ قبرها و شلیک به ترانس‌های برق کردند.

درگیری دو طایفه محمدی و موسایی در پتک جلالی باغملک در دو سال اخیر همواره خبرساز بوده و در این درگیری‌ها تعداد زیادی از اهالی کشته و زخمی شده‌اند.

مسئولان اجرایی، قضائی و امنیتی تاکنون تلاش‌های گسترده‌ای برای بازگرداندن صلح و آرامش به این روستا انجام داده‌اند اما متاسفانه هر از گاهی به دلایلی شعله‌های این اختلاف طایفه‌ای روشن شده و تعدادی از اهالی روستا را به کام مرگ برده است.

تلاش خبرنگار فارس برای گفت‌وگو با مسؤولان امنیتی برای دریافت آخرین جزئیات از تلفات درگیری امروز روستای پتک باغملک تا لحظه مخابره خبر بی‌نتیجه باقی مانده است.

ظاهرا طبق توافق بعمل آمده تنها منبع پاسخگویی به خبرنگاران معاون امنیتی استاندار خوزستان تعیین شده که وی نیز به دلیل حضور در ماموریت کاری در تهران پاسخگویی را به زمان دیگری موکول کرده است.

خبرهای تکمیلی متعاقباً مخابره می‌شود.

انتهای پیام/2329

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول