اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان عنوان كرد

ضرورت بازسازي ناوگان حمل و نقل گلستان براي جابه‌جايي 5 میلیون مسافر

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: ناوگان حمل و نقل به ویژه در بخش مینی‌بوسرانی و کامیون بیش از پیش نیاز به نوسازی دارد تا بتوانند سالانه حدود 5/5 میلیون تن بار و قریب 5 میلیون نفر مسافر را در سطح استان جابه‌جا کنند.

ضرورت بازسازي ناوگان حمل و نقل گلستان براي جابه‌جايي 5 میلیون مسافر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، ایوب میرشاهی در جلسه کارشناسی کارگروه اسقاط و از رده خارج کردن ناوگان فرسوده استان گلستان اظهار کرد: در استان گلستان بیش از 7 هزار و 500 کامیون با عمر متوسط 15 سال، حدود 230 اتوبوس با عمر متوسط هشت سال، 613 سواری با عمر متوسط هشت سال و 927 مینی‌بوس با عمر متوسط 26 سال وجود دارد.

وی تصریح کرد: مهمترین موانع شناسایی شده در این جلسه، مسائل مربوط به بانک‌ها و شرایط سخت تضمین آنها بود که با حضور نمایندگان ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل و مرکز اسقاط گرگان و علی‌آبادکتول در محل سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به عنوان دبیر کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

موانع و مسائل موجود در نوسازی ناوگان فرسوده گلستان طی جلسه کارشناسی کارگروه اسقاط و از رده خارج کردن ناوگان فرسوده استان، شناسایی و به بحث و بررسی گذاشته شد.
پس از بررسی و تبادل نظرات مسائل مطروحه، در پایان مقرر شد موانع شناسایی شده و موانع موجود در مراکز اسقاط و موانعی که در مسیر نوسازی برای مالکان ناوگان وجود دارد، برای اخذ راهکارهای لازم به کارگروه استانی منتقل شود.
انتهای پیام/10/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول