اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی زنجان خبر داد

نظارت کامل بر واردات مرغ به استان زنجان

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به نظارت‎های مستمر بر کشتارگاه‎‏های استان، گفت: واردات مرغ از سایر استان‎ها هم نظارت و کنترل می‎شود.

نظارت کامل بر واردات مرغ به استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رشید کرمی ظهر امروز در جلسه کار گروه تخصصی سلامت، ایمنی و امنیت غذایی استان اظهار کرد: در زمینه نظارت بر مواد غذایی، مراکز تولید و کشتارگاه‌ها و عرضه گوشت برنامه مستمری در استان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نظارت ویژه در مراکز عرضه گوشت مرغ و قرمز یکی از مهم‎ترین برنامه‎های اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان محسوب می‎شود، تصریح کرد: ورود محصولات از سایر استان‎ها هم با مجوز دامپزشکی از استان مبدأ و کنترل در استان مقصد صورت می‎گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه معمولا محصولات وارد شده در صورت تایید در استان عرضه می‎شوند، اضافه کرد: گوشت مرغ مازاد بر نیاز هم در استان تولید می‎شود.

کرمی ضمن اشاره به اینکه واردات گوشت مرغ در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت این محصول انجام می‎شود، خاطرنشان کرد: کیفیت محصولات در کشتارگاه‎های استان بسیار بالا است.

در ادامه این جلسه مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه تصفیه‎خانه شهر ماهنشان طی سال گذشته افتتاح شده اما هنوز غیرفعال است، اظهار کرد: فاضلاب هدایت شده به این واحد، به صورت خام وارد رودخانه قزل‌اوزن می‎شود.

مسیح‌‌الله سلطانی با تاکید بر اینکه باید تمهیدات لازم در راستای تصفیه خانه شهر ماهنشان اندیشیده شود، تصریح کرد: دستگاه‎های متولی باید در این زمینه برنامه‎ای داشته باشند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول