اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

روز وحشت صهیونیسم و روز یکپارچگی ملت مسلمان البرز

امروز روز وحشت رژیم کودک کش و جعلی صهیونیست می باشد، روزی که امت اسلام در البرز، زن و مرد، پیر و جوان یکپارچه فریاد بر می آورند: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل.

روز وحشت صهیونیسم و روز یکپارچگی ملت مسلمان البرز

بسم الله الرحمن الرحیم
لاَ تَظْلِمُونَ وَلاَ تُظْلَمُونَ

به گزارش خبرگزاری فارس البرز ،مردم آگاه و بصیر، امت اسلامی البرز و دیگر مؤمنین به خوبی از دوگانه مفهوم ظالم و مظلوم آگاه هستند و می دانند اسلام عزیز از مکتبی پیروی می کند که در دو کلمه «لَا تَظْلِمُونَ وَلَا تُظْلَمُونَ» خلاصه می شود.

انسان های پوک مغزی در بین مسلمانان زندگی می کنند که علاقه ی وافری به دیاثت در امور مملکت داری دارند، گویی ناف آن ها توسط کشورهای متخاصم بریده شده است، همچنین گویی از بدو تولد توسط متجاوزین به اسلام ارتزاق شده اند، قدس برای آنها نیست چون بویی از استضعاف نبرده اند.
دفاع مقدس، حمایت از مستضعفین در فلسطین، سوریه، لبنان، عراق، یمن و ...  را مقبوح می دانند و سلطه پذیری و وابستگی را ممدوح .
به راستی که در قلوبشان مرض می باشد و بر اثر عدم استغفار این مرض زیادت خواهد گرفت «فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا ».
امت اسلام راه مبارزه با ظلم را از نزول تک تک آیات شریفه قرآن بر قلب پیامبر یاد گرفته است، مبارزه با ظلم را از جهادهای نبوی در راه ترویج اسلام فرا گرفته است و امت بیدار اسلام همان جور که سلطه پذیری را نفی می کند سلطه گری را هم نفی می کند.

ملت غیور و شهیدپرور ایران اعلام می دارد که طرفدار مظلوم می باشد و استضعاف را محصور در مرزهای کشور خود نمی داند بلکه هر کس در هر قطبی مظلوم باشد ما طرفدار آن هستیم، #آرمان ما حمایت از قدس است و از این #آرمان دست نمی کشیم تا دماغ مستکبرین را به خاک بمالیم و
جرثومه های فساد آنها را به زباله دانها بریزیم.
روز جمعه روز وحشت رژیم کودک کش و جعلی صهیونیست می باشد، روزی که امت اسلام، زن و مرد، پیر و جوان یکپارچه فریاد بر می آورند: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل.

امروزه آل سعود، این یهودی های از نسل بلعم باعور در لباس اسلام از خیانت به اسلام دریغ نمی کنند، تعدی آشکار به انسان های بی گناه یمنی، بحرینی، سوری، عراقی، فلسطینی و امت اسلام نشان از ژاندارم آمریکا بودن این حکام مرتجع در منطقه است.

به دستگاه دیپلماسی کشور توصیه می کنیم علاوه بر اینکه در قضیه تحریم های جدید سنای آمریکا موسوم به S.722  اقدام انقلابی کنند و بخردانه با برجام «برنامه جامع اقدام مشترک تحمیل شده توسط آمریکا» برخورد کنند، دفاع از محور مقاومت را امری حیاتی برای خود تلقی کنند و از دبدبه و کبکبه نشست های عبری، عربی و آمریکایی بر خود نلرزند.

انتهای پیام/

عبدالله شریفی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول