اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

امام جمعه اصفهان:

بداخلاقی‌های پیش از انتخابات ادامه نیابد/ همه مسؤولان باید از سلایق شخصی دست بردارند

امام جمعه اصفهان گفت: انتخابات باید نماد وحدت بیشتر باشد نه اینکه باعث اختلاف شود، در زمان تبلیغات بی‌ادبی‌ها و بد اخلاقی‌ها صورت گرفت ولی نباید این اختلافات به بعد از انتخابات انتقال پیدا کند.

بداخلاقی‌های پیش از انتخابات ادامه نیابد/ همه مسؤولان باید از سلایق شخصی دست بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد شامگاه چهارشنبه در مسجد جامع هزار ساله زواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه سید نورالله طباطبائی نژاد، حسن بخشایش و محمود تفویضی زواره بیان کرد: شهدا به گردن همه مردم حق دارند و فراموش کردن راه و یاد شهدا خیانت است.

وی با بیان این که آثار شهدا را همگی احساس می‌کنیم و این امنیتی که داریم را مدیون شهدا هستیم، افزود: امسال اتفاق خوبی افتاد و آن برگزاری انتخاباتی باشکوه بود که در این مورد باید همه تابع رأی اکثریت باشیم و به همدیگر احترام بگذاریم.

امام جمعه اصفهان اظهار داشت: هر کسی که سر کار هم آمد باید برای خدا کار بکند و از سلایق شخصی دست بردارد، اگر دشمنی دارد برای خدا داشته باشد و اگر دوستی هم دارد برای خدا باشد.

وی با هشدار نسبت به ایجاد انشقاق بین آحاد جامعه گفت: انتخابات باید نماد وحدت بیشتر باشد نه اینکه باعث اختلاف بشود، در زمان تبلیغات بی‌ادبی‌ها و بد اخلاقی‌ها  صورت گرفت ولی نباید این اختلافات به بعد از انتخابات انتقال پیدا کند.

طباطبائی نژاد تصریح کرد: مساله کفر و نفاق در طول تاریخ در جهان وجود داشته و هر کدام از ما باید ببینیم در کدام دسته قرار داریم، طبق آیات قرآن در تمام زمان‌ها یک طرف جبهه حق است هست و طرف دیگر طاغوتیان هستند.

امام جمعه اصفهان با بیان این مطلب که مانند گذشته بینی آمریکا را در سوریه و عراق و یمن به خاک می‌مالیم، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بعد از چندین سال جنگ داخلی در سوریه و عراق نتوانستند کاری انجام بدهند، اگر بتوانیم در مدیریت کلان نیز قوی‌تر عمل کنیم در تمام زمینه‌ها نسبت به دیگر کشورها پیشی خواهیم گرفت.

انتهای پیام /63094/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول