اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

عیادت مدیر‌عامل خبرگزاری فارس از «حبیب‌الله کاسه‌ساز»+عکس

سید‌نظام‌الدین موسوی مدیر‌عامل و جمعی از مدیران و کارکنان خبرگزاری فارس با حضور در بیمارستان بقیة‌الله‌ الاعظم(عج) از حبیب‌الله کاسه‌ساز عیادت کردند.

عیادت مدیر‌عامل خبرگزاری فارس از «حبیب‌الله کاسه‌ساز»+عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس سید‌نظام‌الدین موسوی مدیر‌عامل، کیوان امجدیان مدیر‌کل فرهنگی و جمعی از مدیران و کارکنان خبرگزاری فارس با حضور در بیمارستان بقیة‌الله الاعظم(عج) از حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده سینما عیادت کردند.

کاسه‌ساز مدتی است به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است و در این مدت چهره‌های مختلف فرهنگی به دیدار وی در بیمارستان رفته‌اند.

 

 

در این دیدار موسوی ضمن آرزوی سلامتی برای این تهیه‌کننده سینما وی را از افراد متعهد سینما و ستون‌های سینمای انقلاب اسلامی برشمرد و از خداوند متعال مسألت کرد که وی را برای جامعه فرهنگ و هنر کشور حفظ کند.

 

 

امروز چهره‌هایی مانند داود توحید‌پرست، سید‌ضیاء‌الدین دری و پرویز کرمی هم با حضور در بیمارستان از حبیب‌الله کاسه‌ساز عیادت کردند. همچنین در روز‌های گذشته هنرمندانی چون مسعود ده‌نمکی، جهانگیر الماسی، سید‌محمد حسینی وزیر سابق ارشاد و سعید الهی کارشناس سینما از حبیب‌الله کاسه‌ساز عیادت کردند.

حبیب‌الله کاسه‌ساز از تهیه‌کنندگان و کارگردانان سینماست که در بخش تهیه‌کنندگی بیشتر فعالیت داشته و آثاری چون «اخراجی‌ها»، «کارناوال مرگ» و چندین پروژه دیگر را در کارنامه خود دارد.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول