اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

مدیر‌کل روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد

لزوم استفاده از فضای مجازی برای تولیدات علمی و خبری

مدیر‌کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: با توجه به تاثیرگذاری فضای مجازی بر ارکان خانواده‌ها و فراگیر‌شدن استفاده از آنها، باید با برنامه‌ریزی مناسب به سمتی پیش برویم که تولیدات علمی و خبری خود در حوزه دین و معارف اسلامی را از این شبکه‌ها به مردم نشان دهیم.

لزوم استفاده از فضای مجازی  برای تولیدات علمی و خبری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام علی مولایی بعد از ظهر امروز در اجلاس مدیران و روابط عمومی‌های مدارس علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: یکی از اهداف این نشست هم اندیشی و تعامل با مراکز استان‌ها به منظور اتخاذ تصمیماتی در راستای تاثیرگذاری بیشتر بر جامعه هدف است.

وی افزود: با توجه به گسترش فضای رسانه‌های خبری و استقبال بیشتر مردم برای حضور در فضای مجازی، باید به سمتی پیش برویم که بتوانیم معارف اصیل اسلامی را در قالب بسته‌های فرهنگی به مردم در این شبکه‌ها ارائه کنیم تا نیازهای آنها در حوزه دین که شامل بخش های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی است برآورده شود.

مدیر‌کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: در این راه و با استفاده از امکانات موجود باید به گونه‌ای به افزایش تولیدات کیفی برویم که دیگر فرد نیازی به رفتن در مسیر اشتباه و غلط نداشته باشد.

وی ادامه داد: در این شرایط نقش روابط عمومی‌ها به عنوان چشمان تیزبین هر سازمان، بیش از گذشته بارز و مشخص است که سب یک نوع تاثیرگذار بر اجتماع پیرامونی خود می‌شود.

مولایی یادآور شد: با تشریفات و ارتباطات  مناسب است که زمینه موفقیت یک سازمان برای اجرایی‌کردن برنامه‌هایش شکل می‌گیرد که موفقیت آن نیز بستگی به میزان تعامل طرفین دارد.

وی، تشریفات را نه به معنای توجه به تجملات بلکه احترام گذاشتن به دیگران ذکر کرد و گفت: هر چقدر در ارتباطات بتوانیم دیگران را بزرگ شمرده می توانیم به همان اندازه در جامعه مفید و موثر واقع شویم.

مدیر‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: با توجه به تاثیرگذاری فضای مجازی بر ارکان خانواده‌ها و فراگیر‌شدن استفاده از آنها، باید با برنامه‌ریزی مناسب به سمتی پیش برویم که تولیدات علمی و خبری خود در حوزه دین و معارف اسلامی را از این شبکه‌ها به مردم نشان دهیم.

انتهای پیام/ 340/ 3347

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول