اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کابینه رژیم صهیونیستی به حذف گیت‌های فلزی مقابل مسجدالاقصی رأی داد

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی پس از نشست چند ساعته سرانجام به حذف گیت‌های فلزی کنترل تردد مقابل مسجدالاقصی رأی داد.

کابینه رژیم صهیونیستی به حذف گیت‌های فلزی مقابل مسجدالاقصی رأی داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، اسرائیل تصمیم گرفته تا گیت‌های کنترل تردد در ورودی مسجدالاقصی بردارد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، در این بیانیه آمده است، رژیم صهیونیستی قصد دارد به جای این گیت‌ها از ابزار نظارتی دیگری استفاده کند.

بر اساس این گزارش، کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از یک نشست چند ساعته که برای دومین بار شب گذشته تشکیل شده بود سرانجام به حذف گیت‌های کنترل تردد رأی داده است.

روزنامه «معاریو» شنبه شب گزارش داده بود در نشست میان فرمانده پلیس قدس و رئیس شهرداری آن تصمیم گرفته شده گیت‌های تردد برداشته شود و به جای آن سیم‌های خاردار (فنس) کار گذاشته شود تا نظامیان رژیم صهیونیستی بتوانند هر شخصی را که وارد مسجدالاقصی می‌شود، بررسی کنند و تفتیش بدنی صورت بگیرد.

پیش از این نیز گزارش شده بود، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است تا ردیاب‌های فلزی نصب شده در ورودی‌های «مسجد الاقصی» را با گیت‌های کنترل تردد (فیزیکی) جایگزین کند.

یکی از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی که در این نشست 4 ساعته کابینه امنیتی حاضر بود، تأکید کرده است که این گیت‌های فلزی با ابزاری پیشرفته‌تر که «بازرسی هوشمند» را میسر می‌سازد، جایگزین خواهند شد.

وی افزود، علاوه بر گیت‌های فلزی، برخی از دوربین‌هایی که در این مکان مقدس طی چند روز گذشته نصب شده بود، نیز برداشته خواهد شد.

به دنبال رأی کابینه رژیم صهیونیستی، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بلافاصله برداشتن گیت‌های فلزی مقابل مسجدالاقصی را آغاز کرده‌اند.

 

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول