اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال وبختیاری خبر داد

خرید تضمینی 19 هزار و 807 تن گندم از کشاورزان

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال وبختیاری گفت: تاکنون 19 هزار و 807 تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

خرید تضمینی 19 هزار و 807 تن گندم از کشاورزان

کیقباد قنبری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای آغاز خرید تضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری تاکنون 19 هزار و 807 تن محصول از کشاورزان استان خریداری شده است و این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه هر کیلوگرم گندم به قیمت یک هزار و 300 تومان از کشاورزان خریداری می‌شود پیش‌بینی کرد: تا پایان شهریور نزدیک به 70 هزار تن محصول از کشاورزان خریداری می‌شود.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال وبختیاری گفت: کشاورزان بعد از تحویل گندم به سیلو و ثبت در سامانه 50 درصد قیمت محموله با معرفی به بانک دریافت می‌کنند.

قنبری با بیان اینکه تاکنون 520 تن به قیمت تضمینی 2 هزار و 783 تومان از کشاورزان خریداری شده است اضافه کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول