اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

به همراه آواز امیر مداح

میلاد کیایی در نخستین «شب موسیقی ارسباران» می‌نوازد

نخستین «شب موسیقی ارسباران» میزبان سنتورنوازی میلاد کیایی به همراه آواز امیر مداح خواهد بود. این برنامه ساعت ۱۹ چهارشنبه ۱۱ مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

میلاد کیایی در نخستین «شب موسیقی ارسباران» می‌نوازد

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، نخستین «شب موسیقی ارسباران» پذیرای سنتورنوازی میلاد کیایی به همراه آواز امیر مداح خواهد بود. این برنامه که ساعت 19 چهارشنبه 11 مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، اولین نشست از سلسله ویژه‌برنامه‌های شب موسیقی ایران خواهد بود که این بار محوریت آن با «آواز ملی ایران» است.

شب موسیقی ایران ارائه‌ای از «کانون موسیقی ارسباران»، قرار است به صورت فصلی یا دوماهانه، هر بار با محوریت ژانری مهم از موسیقی جدی و هنری برگزار شود. موسیقی کلاسیک، موسیقی اقوام، موسیقی دستگاهی و انواع دیگری از موسیقی در دو شکل سازی و آوازی جزو این ژانرها خواهند بود.

فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان (خیابان جلفا) واقع شده و ورود به سلسله نشست‌های «شب موسیقی ارسباران» برای همگان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول