اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

فارس گزارش می‌دهد

تعطیلی برای آرامش کارمندان یا صرفه‌جویی انرژی؟/کولرهایی که بعد از تایم اداری هم کار می‌کند/تعطیلی زودتر از زودهنگام در خوزستان!

با وجود اینکه به دلیل گرمای شدید ساعت ۱۳ آخرین زمان فعالیت ادارات در خوزستان است؛ برخی از این مراکز یک‌ساعت زودتر اقدام به این کار می‌کنند و این در حالیست که صدای کولر همچنان در دفاتر می‌آید‌.

تعطیلی برای آرامش کارمندان یا صرفه‌جویی انرژی؟/کولرهایی که بعد از تایم اداری هم کار می‌کند/تعطیلی زودتر از زودهنگام در خوزستان!

به گزارش خبرگزاری فارس خوزستان؛ بدون شک فشارهای ناشی از گرمای شدید در استان بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و اینکه ستاد بحران استانداری به‌منظور کاهش بار مصرف انرژی در خوزستان تعطیلی زودتر از موعد ادارات را در دستور کاری خود قرار داده است نیز در صورت عملی شدن می‌تواند مثبت واقع شود.

با این وجود تنها تعطیل کردن مراکز نمی‌تواند گواهی بر کاهش مصارف برق و آب باشد و این امر بدون مدیریت و نظارت هیچ‌گاه به جواب مطلوب خود نخواهد رسید.

اگر پس از تعطیل شدن مراکز دولتی یک نظارت و کنترل جدی و اساسی در رابطه با خاموش بودن یا نبون کولرها و لوازم برقی ادارات صورت گیرد خواهیم دید که بیش از ۷۰ درصد از این تعطیلی‌ها با توجه به رویه موجود در خوزستان تنها باعث بر زمین ماندن کار مردم و استراحت بیشتر کارمندان خواهد بود.

این امر در حالی اتفاق می‌افتد که استانداری خوزستان ساعت ۱۳ را پایان فعالیت ادارات اعلام کرده اما اگر در ساعتی پیش از این نیز به ادارات مراجعه شود دیده خواهد شد در جایی به مانند اهواز ساعت ۱۲ ظهر مدیران و کارمندان به بهانه‌های مختلف دست از کار کشیده و تنها کسی که پاسخ مراجعه کنندگان را مبنی بر نبود مدیر و مسئول می‌دهد نیروی خدماتی حاضر در این ادارات است.

*اینجا به بهانه گرما کسی پاسخ‌گو نیست/انتقادها را تخریب جهت‌دار ننامید!
وحید یکی از شهروندان خوزستانی است که در این‌باره می‌گوید: صبح امروز برای انجام کارهای دانشگاهی خود در مسیر زیتون و دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات به فرهنگ شهر در حال تردد بودم و قحطی فرد پاسخ‌گو باعث اضافه شدن یک روز دیگر به کارهایم شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اهواز دومین‌ مقصد بنده در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه بود که در هنگام مراجعه به چند بخش این دانشگاه با پاسخی مبنی بر تعطیلی ساعت ۱۲ مواجه شدم و کارم در این محل نیز به روز دیگری موکول شد.

این شهروند خوزستانی بیان کرد: کسانی که متولی این قانون هستند چرا یک‌بار برای سرکشی به تعطیلی پیش از موعد زودرس این مراکز اقدامی نمی‌کنند و چرا هیچ‌کسی در مقابل مشکلات بر زمین مانده مردم در استان خوزستان پاسخ‌گو نیست.

وی تصریح کرد: قانون تعطیلی زودرس تنها به کام کارمندان خوش آمده است و ما مردم عادی باید برای انجام اموراتمان در ادارت در طول هفته چندبار مراجعه و چندین برابر هزینه کنیم و آن وقت مسئولی که روزی ۴ ساعت هم در تابستان کار مفید نمی‌کند اضافه حقوق شرایط سخت از بیت‌المال دریافت کند.

وی گفت: کولر و لامپ تمام ادارات در تایم تعطیل به مانند زمان فعالیت برق مثرف می‌کند و  بهانه گرمی هوا و صرفه جویی باعث تعطیلی کار مردم شده است و هر زمانی هم که از وضعیت موجود گلایه داریم کارمندان دولتی این گلایه و انتقادات را تخریب‌های جهت‌دار می‌نماند و از شخص استاندار خواهشمندیم به این مورد به صورت جدی و اساسی رسیدگی کند.

انتهای پیام/72026/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول